eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Od 1 grudnia 2019 zajebiste restrykcje w dziale telekomunikacji › Re: Od 1 grudnia 2019 zajebiste restrykcje w dziale telekomunikacji
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Od 1 grudnia 2019 zajebiste restrykcje w dziale telekomunikacji
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Sun, 20 Oct 2019 17:29:19 +0200

    Dnia Sat, 19 Oct 2019 16:57:38 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > "J.F." j9fnqewt6ec3$....@4...net

    > Władza ustala a władzę w RP sprawuje naród. ;)

    Władzę sprawuje władza, a naród z rzadka ustala ową władzę :-)

    > Po co natychmiast kasować, skoro fotki mogą być pomocne
    > w różnych sytuacjach? Można fotki zachować w milczeniu.
    > Czasami ;) warto w milczeniu obserwować, udając niewiedzę...
    > (wiedza zapomniana to IMO niewiedza)

    Nie mowie nie.
    Wymaga to odpowiedniej konstrukcji sprzetu, wiec i odpowiedniej
    specyfikacji zamowienia ... ale moze taka byla.

    > Mamy XXI wiek -- więc i stosowne bomby.

    Tu byla taka z XIX wieku, i to nieudolna.

    > Owszem -- krótkozasiegowa, gdyż cały Wszechświat jest
    > dla niej za krótki. ;)
    >
    > Niby fotony są cząstkami, ale fale można dzielić/rozcinać... ;)
    >
    > Może pomyliłeś gama z alfą? (jądrami piekieł)
    > Alfa ma krótki zasięg.

    Gamma ma w powietrzu 35-70m polowicznego tlumienia.
    Plus naturalny spadek 1/r^2 "mocy sygnalu".

    Malo to nie jest, ale jak chcesz "przeskanowac okolice" to zaczyna byc
    sporo. A wszelakie materialy, jak np sciany, tlumia mocno.

    Wiec co - proponujesz aby policja objezdzala wszystkie drogi z
    miernikiem, czy z samolotu ?

    > Jest wykorzystywane do mordowania
    > nieśmiertelności rakowej, ale i do przeróbki uranu w pluton. :)
    > (akurat nie mogę wygooglać tego bombardowania uranu piekielnymi
    > jądrami, ale uwierz mi na me słowo -- uran zbombardowany tymi
    > jądrami mógłby dać pluton;

    Neutronami.

    > ponoć w Czernobylu była możliwość produkowania plutonu)

    Jak w kazdym reaktorze. Ale to jednak dosc duze bydle.
    Gdyby ktos sobie zrobil taki reaktor ... zakladam, ze raczej w jakiejs
    starej fabryce, a nie w domu w piwnicy ... ciekawe, czy ktos by to
    wykryl.

    Tych starych, doswiadczonych.
    A mlodych na bruk :-)

    J.