eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOd 2020 roku ceny samochodów wzrosną nawet o 20 proc. To jednak dopiero początek podwyżek › Re: Od 2020 roku ceny samochodów wzrosną nawet o 20 proc. To jednak dopiero początek podwyżek
  • Data: 2019-12-03 12:59:59
    Temat: Re: Od 2020 roku ceny samochodów wzrosną nawet o 20 proc. To jednak dopiero początek podwyżek
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik andal a...@a...org ...

    > bojkotujesz? powiedz jak to robisz

    U mnie włacza sie zdrowy rozsadek.
    Przykładowo jak mi mowia ze nowy proszek pierze o 20% lepiej od
    poprzedniego i taka reklame słysze po raz setny przez ostatnie 20 lat to
    mysle sobie ze gdyby to była prawda to plamy uciekałyby juz na sam widok
    tego nowego proszku...

    Albo reklamy leków wmawiajace nam choroby...

    No i jeżeli juz chcesz o samochodach to najnowsza reklama z radio:
    - a swiatła super hiper led sred ma? Ma!
    No to musi być najlepsza oferta...

    ...czy coś w ten deseń! Bzdura pogania bzdure.

    Teraz jest reklamowany elektryczny crafter... Dostawczak o zasiegu 100km?
    Kto to kurwa kupi... Pewnie tylko jakies urzedy... :(

    Albo TYLKO 1000, 1500 miesiecznie netto za samochoód! Wynajmij ble ble
    ble

    Kazdy ma prawo dawac sobie wmawiac co mu sie tylko podoba :)

    Jakis czas temu przetoczyła się tutaj rozmowa o kosztach uzytkowania
    samochodu, o sensownosci kupna nowego etc.
    Wtedy liczyłem i wyszło mi ze multipla kosztuje mnie srednio 500zł
    miesiecznie. Przy czym te 500zł to juz razem z kosztami paliwa.
    Jezdzimy nia niecały 10kkm rocznie.

    Zgadzam sie ze w tym całym pro ekologicznym zrywie jest jednak sporo
    hipokryzji.
    Gdyby było inaczej to zakazanoby produkcji aut majacych silniki po 200KM,
    ograniczonoby przyspieszenie tak zeby auta zaczeły palic duzo mniej niz
    pala obecnie. Skonczyłoby sie sciganie od swiateł do swiateł, butowanie
    wszedzie gdzie sie da, ruch by sie uspokoił, stałby sie płynniejszy i za
    20 lat mielibysmy srednio 20-30% mniejsze spalanie przy braku
    jakichkolwiek innych ograniczen... Ach marzenia :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć