eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOd 2020 roku ceny samochodów wzrosną nawet o 20 proc. To jednak dopiero początek podwyżek › Re: Od 2020 roku ceny samochodów wzrosną nawet o 20 proc. To jednak dopiero początek podwyżek
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <0...@4...com> <qs2d9p$3md$1@dont-email.me>
    <5de4d058$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <qs3vqc$bcl$4@news.icm.edu.pl> <qs4612$rc2$3@gioia.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <5de663c1$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5de6a1ca$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5de7aaac$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Od 2020 roku ceny samochodów wzrosną nawet o 20 proc. To jednak
    dopiero początek podwyżek
    Date: Wed, 4 Dec 2019 20:43:34 +0100

    dyskusyjnych:XnsAB1BB293F12BAbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Moze? ;-DDDD

    Ja tam nie wiem ... do placenia premii szefowie tak ogolnie niechetni
    :-)

    >Polka jest bez znaczenia. W kazdej klasie cenowej jest konkurencja.

    No to wyczulem, ze klient moze wydac 1600, wiec go mam przekonac do
    zakupu tego za 1599 ?
    A ten za 1199 niech sobie postoi na polce ?

    [...]

    >Serio? Za 240tysiecy?

    A ... to nie kupujesz :)

    >Policzmy przebieg auta: 200kkm
    >Na paliwo zuzywam 10 litrów * 5zł * 2000 = 100.000 PLN
    >Ile wyjdzie za prad? Połowe? Czyli musiałbym przejechac z 500kkm zeby
    >ogole zwrociła się roznica...? O fuck...

    Ale elektryczne ponoc sie nie psuja, to moze przejedziesz :-)
    Tylko w moim rachunku to rocznie przejezdza 30kkm, wiec moze miec
    problem z nakreceniem tych 500k :-)

    >Rozumiem ze zakładasz prace w trybie jedno wyjazdowym?

    Tak. 40-50 paczek sie powinno zmiescic, a wychodzi mi, ze i tak caly
    dzien sie bedzie rozwozic.

    >A odbior paczek to sie sam zrobi?

    po drodze z dostarczaniem.

    >A rozładunek w centrum...?

    Wliczona wieczorna trasa do centrum.

    >To byłoby jakies rozwiazanie.
    >Tylko ze wtedy bys płacił za prad w taryfie firmowej a ten ponoc
    >coraz
    >drozszy i duzo drozszy od domowego. Bo chyba nie sadzisz ze jakis dhl
    >alko inpost bedzie sponsorował...?

    To moze byc jeszcze drozszy :-)

    >A w domowym pewnie jakies 55gr za kwH.
    >W artykule który czytałem o ecrafterze policzyli sobie po niecałe
    >30gr...
    >Manipulacja?

    Albo zakladaja solary ...

    >ładowanie z gniazdka - 17h... To mnie rozbawiło do łez.

    wiec nie dla kurierow :-)
    Albo ... to ze "zwyklego gniazdka". A kto bedzie chcial uzywac, to
    sobie zamontuje 3f

    P.S.
    https://www.motofakty.pl/artykul/volkswagen-e-crafte
    r-pierwsza-jazda-elektrycznym-dostawczakiem.html

    "Volkswagen na podstawie przeprowadzonych badań podał, że maksymalny
    dzienny dystans pokonany przez kurierów wynosi od 70 do 100 km. "

    "Auto możemy ładować na trzy sposoby: z gniazdka (17 godzin do pełnego
    naładowania),
    z wallboxa o mocy 7,2 kW (5 godzin i 20 minut do pełnego naładowania)
    oraz na stacji do ładowania prądem stałym o mocy 40 kW wyposażonej w
    złącze CCS (Combined Charging System), gdzie po 45 minutach baterie są
    w stanie naładować się do 80%."

    taa ... ten wallbox to pewnie tez troche kosztuje ...

    "Wiadomo jednak, że w Niemczech e-Crafter ma kosztować 69.500 euro
    netto, czyli o około 20.000 euro więcej od wersji wysokopręźnej. "

    I juz sie nam robi tylko 80kzl do zaoszczedzenia ...

    J.

    J.