eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOd 2020 roku ceny samochodów wzrosną nawet o 20 proc. To jednak dopiero początek podwyżek › Re: Od 2020 roku ceny samochodów wzrosną nawet o 20 proc. To jednak dopiero początek podwyżek
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Od 2020 roku ceny samochodów wzrosną nawet o 20 proc. To jednak
    dopiero początek podwyżek
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <0...@4...com> <qs2d9p$3md$1@dont-email.me>
    <5de4d058$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <qs3vqc$bcl$4@news.icm.edu.pl> <qs4612$rc2$3@gioia.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <5de663c1$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5de6a1ca$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5de7aaac$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5de80d18$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 05 Dec 2019 11:59:54 GMT

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ja tam nie wiem ... do placenia premii szefowie tak ogolnie
    > niechetni
    >:-)

    Hmm, no to skoro nie szefowie to kto mogłby płacic... hm hmh mhmmmm...?

    > No to wyczulem, ze klient moze wydac 1600, wiec go mam przekonac do
    > zakupu tego za 1599 ?
    > A ten za 1199 niech sobie postoi na polce ?

    Widze ze nie zajmowałes sie nigdy handlem na zadnym poziomie dystrybucji?

    > [...]
    >
    > A ... to nie kupujesz :)

    > Ale elektryczne ponoc sie nie psuja, to moze przejedziesz :-)
    > Tylko w moim rachunku to rocznie przejezdza 30kkm, wiec moze miec
    > problem z nakreceniem tych 500k :-)

    Mysle ze raczej około 50kkm.
    Ale pewnie sa tacy co kreca 200 dziennie a sa tacy co ponizej 120.
    Tak czy siak - pewnie psuja sie troche mniej skoro nie maja np wtrysków
    czy dpfa... To ile zaoszczedzisz w zyciu auta? 20kpln?
    Bo juz takie rzeczy jak zawieszenie maja chyba takie same?

    Pomijam to ze jakos nie wierze ze z tych elektronicznych rzeczy nic sie
    nie dzieje, skoro ogólnie w tych nowych autach tradycyjna elektronika tez
    nawala... A te baterie po 5 latach to ile beda dawały zasiegu? Nadal
    100km?

    > Tak. 40-50 paczek sie powinno zmiescic, a wychodzi mi, ze i tak caly
    > dzien sie bedzie rozwozic.

    > po drodze z dostarczaniem.

    Ach, znaczy wrzucasz sobie na góre, na te paczki co masz rozwiezc? :DDDD

    > Wliczona wieczorna trasa do centrum.

    > To moze byc jeszcze drozszy :-)

    > Albo zakladaja solary ...

    Za darmoche?

    > wiec nie dla kurierow :-)
    > Albo ... to ze "zwyklego gniazdka". A kto bedzie chcial uzywac, to
    > sobie zamontuje 3f
    >
    > P.S.
    > https://www.motofakty.pl/artykul/volkswagen-e-crafte
    r-pierwsza-jazda-
    > elektrycznym-dostawczakiem.html
    >
    > "Volkswagen na podstawie przeprowadzonych badań podał, że maksymalny
    > dzienny dystans pokonany przez kurierów wynosi od 70 do 100 km. "

    Co mieli napisac...

    > "Auto możemy ładować na trzy sposoby: z gniazdka (17 godzin do
    > pełnego naładowania),
    > z wallboxa o mocy 7,2 kW (5 godzin i 20 minut do pełnego
    > naładowania) oraz na stacji do ładowania prądem stałym o mocy 40 kW
    > wyposażonej w złącze CCS (Combined Charging System), gdzie po 45
    > minutach baterie są w stanie naładować się do 80%."
    >
    > taa ... ten wallbox to pewnie tez troche kosztuje ...
    >
    > "Wiadomo jednak, że w Niemczech e-Crafter ma kosztować 69.500 euro
    > netto, czyli o około 20.000 euro więcej od wersji wysokopręźnej. "
    >
    > I juz sie nam robi tylko 80kzl do zaoszczedzenia ...

    To jednak jest manipulacja bo zwykły crafter nie kosztuje przeciez
    200kpln...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.