    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 28 Oct 2018 00:04:13 +0200

    Dnia Sat, 27 Oct 2018 23:45:09 +0200, Marek S napisał(a):
    > Jak mantrę obserwuję w kółko te same zachowania kierowców. Przynajmniej
    > lokalnie w 3mieście. Jeśli jedzie kilka aut w szeregu, to z pewnością
    > przynajmniej jeden kierowca musi jechać dużo poniżej ograniczenia. Też
    > tak jest u Was?

    Ja tam nie mam takiego odcinka ... ale IMO - jak kilka aut jedzie w
    szeregu, to znaczy ze ten pierwszy jedzie wolniej niz reszta by
    chciala.

    Miasta nie dotyczy, bo tu korki, swiatla, ludzie skrecaja ...

> [...]
    > końcem pomiaru (jakby to cokolwiek miało pomóc). No więc w dniu
    > dzisiejszym parę razy tego doświadczyłem. Jeden z przypadków był
    > zdumiewający. Ograniczenie do 60. Kilka aut, w tym ciężarówka.
    > Pomyślałem sobie, że będę wlókł się za nią. Nic bardziej mylnego.
    > Ciężarówka zniknęła na horyzoncie a ja wlokłem się za jakim VW. Gość
    > jechał ciut ponad 40km/h. Pomyślałem sobie, że popędzę go długimi, ale
    > odpuściłem widząc znaczek inwalidy. No dobrze, może uznał on iż przy
    > 50km/h wyniesie go z zakrętów i będzie dachował bo np. jedzie na samych

    Predkosciomierz zawyza ... moze u nieggo bylo juz 50 na liczniku ... a
    niekoniecznie wiedzial ze tu wolno 60 ..

    > felgach. W końcu opony są drogie. :-) Ale mijamy koniec pomiaru
    > odcinkowego, nowe ograniczenie do 70km/h a gość przyspiesza do ponad
    > 110km/h i wyprzedza po pewnym czasie ciężarówkę, niemalże na trzeciego i
    > to w nocy. Mimo iż szybko jeżdżę, to nie odważyłbym się na taki manewr.
    > K..wa, co tkwi w umysłach takich kierowców?

    Zdenerwowal sie tak tym 40, ze teraz juz musial szzybciej :-)
    Albo dziesiatki innych przyczyn - no nie wiedzial gdzie jechac i sie
    dowiedzial.

    I to takie nagminne ?

    J.