-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
Date: Sun, 28 Oct 2018 07:30:14 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 21
Message-ID: <pr3l1l$429$1@node2.news.atman.pl>
References: <pr2m9b$8bf$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1540708213 4169 83.142.196.21 (28 Oct 2018 06:30:13 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Oct 2018 06:30:13 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
In-Reply-To: <pr2m9b$8bf$1@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642375
[ ukryj nagłówki ]W dniu 27.10.2018 o 23:45, Marek S pisze:
> Jak mantrę obserwuję w kółko te same zachowania kierowców. Przynajmniej
> lokalnie w 3mieście. Jeśli jedzie kilka aut w szeregu, to z pewnością
> przynajmniej jeden kierowca musi jechać dużo poniżej ograniczenia. Też
> tak jest u Was?
U nas jest jeden w niezabudowanym i jedzie się tam 70 bo tyle "mogą" tiry.
> K..wa, co tkwi w umysłach takich kierowców?
To, że stawiacz radarów chce ich ordynarnie rzecz biorąc wyjebać i
gdzieś stoi ograniczenie do 50 z dupy, którego nie zauważyli. I z
perspektywy czasu wcale im się nie dziwię.
https://tinyurl.com/ycbwt66r tu jest 50. Co ciekawe obecnie w drugą
stronę (gdzie zwykle jest odwrówcony) zrobiła się nagle 70, bo zdjęli
znak 50 ale nikt im nie wierzy, bo tyle razy mówili, że musi być tam 50
a najlepszym tego dowodem jest, że wszyscy jeżdzili 70.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 28.10.18 08:26 Mateusz Viste
- 28.10.18 09:16 Uzytkownik
- 28.10.18 09:59 Marcin Debowski
- 28.10.18 10:38 Kris
- 28.10.18 11:05 collie
- 28.10.18 11:29 Uzytkownik
- 28.10.18 11:44 Mateusz Viste
- 28.10.18 13:21 Uzytkownik
- 28.10.18 13:35 Marcin Debowski
- 28.10.18 13:49 Kris
- 28.10.18 14:25 Marek S
- 28.10.18 14:32 Marek S
- 28.10.18 14:41 Marek S
- 28.10.18 15:36 J.F.
- 28.10.18 15:58 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=