  • Data: 2015-11-27 23:00:16
    Temat: Re: Odpalanie cieplego diesla
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Dzisiaj zaskoczył mnie mój pojazd problemem
    > z odpalaniem rozgrzanego silnika -
    > po przejechaniu kilku kilometrów.
    > Odpala, ale trzeba wyraźnie dłużej go przytrzymać,
    > a i wtedy nie zawsze załapuje.
    > Na zimnym rano odpala od pierwszego dotknięcia,
    > jedynie jak stał sobota-niedziela, to pół sekundy dłużej potrzebował.
    > Ostatnie dwa dni jeździłem tylko do roboty i powrót -
    > zatem tylko dwa "zimne" rozruchy dziennie były i problem był
    > niezauważony. Po przejechaniu kilkunastu kolejnych kilometrów -dwóch,
    > trzech odcinków - problem jakby ustępuje.
> [...]
    Absolutnie nie podejme sie diagnozy ale u mnie było tak ze ciepły jezeli
    próbowałem zapalac zanim zgasła kontrolka swiec to ciezko odpalał. Jak
    poczekałem te 2-3 sekundy i kontrolka zgasła to było ok i odpałał
    normalnie.
    winny okazał sie aku ktory padł przy pierwszych mrozach.
    Auto to 1.9D we Fiacie Scudo rocznik ok 2000.