-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!news.albasani.net!feeder.erje.net!1.eu.fee
der.erje.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.fr7!news.h
ighwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a
-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Odpalanie cieplego diesla
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <5658ab5f$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Sat, 28 Nov 2015 11:55:14 +0100
Message-ID: <117sza56d13h1$.xhqcq80nawbu$.dlg@40tude.net>
Lines: 22
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1448708102 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22841 82.143.187.50:51147
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1591
X-Received-Body-CRC: 1008265121
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2573149
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 27 Nov 2015 20:13:35 +0100, cef napisał(a):
> Dzisiaj zaskoczył mnie mój pojazd problemem
> z odpalaniem rozgrzanego silnika -
> po przejechaniu kilku kilometrów.
> Odpala, ale trzeba wyraźnie dłużej go przytrzymać,
> a i wtedy nie zawsze załapuje.
> Na zimnym rano odpala od pierwszego dotknięcia,
> jedynie jak stał sobota-niedziela, to pół sekundy dłużej potrzebował.
>
> Najprostszym wydaje mi się być słabość akumulatora,
Ale chyba potrafisz ocenic czy akumulator "zdrowo kreci", czy "ledwo
ledwo".
> że niby na zimnym odpala, bo dawka paliwa większa
> i jako takie kręcenie wystarcza do rozruchu,
> a na ciepłym dawka mała, a kręcenie za słabe żeby zaskoczył.
Hm, diesel, tam wieksza dawka niekoniecznie pomaga.
Za to np szczelniejsze cylindry moga stanowic opor dla rozrusznika.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.11.15 12:44 cef
- 28.11.15 12:48 cef
- 28.11.15 12:50 cef
- 28.11.15 13:03 J.F.
- 28.11.15 16:17 cef
- 29.11.15 10:39 j...@i...pl
- 29.11.15 16:45 PiteR
- 29.11.15 18:01 j...@i...pl
- 30.11.15 09:27 robot
- 30.11.15 09:42 Redi
- 30.11.15 10:53 charwel(Oo)==:::
- 30.11.15 17:30 cef
- 30.11.15 17:36 cef
- 30.11.15 18:13 Adam
- 30.11.15 18:25 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=