-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5658ab5f$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
<n3h6b2$k02$1@speranza.aioe.org>
<565c79af$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>
<n3i03n$uen$1@usenet.news.interia.pl>
<565c87d8$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <565c87d8$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Odpalanie cieplego diesla
Date: Mon, 30 Nov 2015 18:55:27 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 26
Message-ID: <565c8d8e$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.153.48
X-Trace: 1448906127 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22844 83.27.153.48:62288
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2573210
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:565c87d8$0$647$6...@n...neostrada.
pl...
W dniu 2015-11-30 o 18:13, Adam pisze:
>>> Na razie pada mi chyba akumulator,
>>> bo zacząłem mierzyć go co chwilę i
>>> muszę sporo nakręcić km, żeby pokazał 12,5V
>>> na zaciskach, po krótkiej jeździe z kilkoma rozruchami
>>> jest 11,5V więc jutro podjadę sprawdzić go opornicą
>>> i pewnie do wymiany.
>>
>> Klemy i zaciski czyste?
>Tam gdzie przystawiam kable, to sobie uzdatniłem,
>a zaciski i klemy jak czyste w fabryce założyli, to takie są :-)
>> Bo akumulator-zdechlak ma napięcie, ale nie ma prądu.
>Coraz bardziej na to wygląda.
>Jeszcze tydzień temu odpalał bez zarzutu,
>ale od piątku jest coraz gorzej.
Zdechlak nie kreci "zdrowo". Podobnie jesli jest klopot na klemach.
Nie szukaj problemu tam, gdzie go nie ma ...
Aczkolwiek z tymi napieciami cos jest nie tak.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.11.15 19:38 Irokez
- 30.11.15 19:49 cef
- 30.11.15 19:51 cef
- 02.12.15 20:25 j...@g...com
- 02.12.15 22:05 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=