eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdpalanie cieplego diesla › Re: Odpalanie cieplego diesla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!cyclone03.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer03.am1
    !peering.am1!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
    t-for-mail
    Subject: Re: Odpalanie cieplego diesla
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5658ab5f$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
    <n3h6b2$k02$1@speranza.aioe.org>
    <565c79af$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>
    <n3i03n$uen$1@usenet.news.interia.pl>
    <565c87d8$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <565c8d8e$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Mon, 30 Nov 2015 19:49:08 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.4.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <565c8d8e$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <565c9a25$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.149.180
    X-Trace: 1448909349 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22831 83.30.149.180:62942
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 1887900750
    X-Received-Bytes: 2285
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2573215
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-11-30 o 18:55, J.F. pisze:

    >>> Klemy i zaciski czyste?
    >> Tam gdzie przystawiam kable, to sobie uzdatniłem,
    >> a zaciski i klemy jak czyste w fabryce założyli, to takie są :-)
    >
    >>> Bo akumulator-zdechlak ma napięcie, ale nie ma prądu.
    >> Coraz bardziej na to wygląda.
    >> Jeszcze tydzień temu odpalał bez zarzutu,
    >> ale od piątku jest coraz gorzej.
    >
    > Zdechlak nie kreci "zdrowo". Podobnie jesli jest klopot na klemach.
    > Nie szukaj problemu tam, gdzie go nie ma ...
    >
    > Aczkolwiek z tymi napieciami cos jest nie tak.

    Ja tam na elektryce samochodowej się znam tyle, co tu przeczytam :-)
    Ale on zimny odpala nadal bez wahania, a ciepłym kręcić musi
    kilka sekund, więc nie jest jakiś bardzo zdechły.
    Jestem na 100% pewny tego co napisał Lewis, że w tym modelu silnika to
    kwestia oprogramowania w połączeniu ze słabszym minimalnie od
    nominalnego kręceniem.
    Przez ostatnie dwa dni wyciągałem miernik przed każdym rozruchem
    i po jeździe i akumulator słabnie w oczach,
    tak jakby miał małą pojemność.
    Jutro muszę coś zrobić, bo w piątek muszę do Drezna.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: