  • Data: 2017-12-12 14:17:19
    Temat: Re: Odszkodowanie z AC, korekta za przebieg.
    Od: kosmos <a...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-12 o 10:51, s...@g...com pisze:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Dlatego pytam jaka jest praktyka tych co juz mieli z tematem stycznosc :)
    >
    > Bo to jak ten system dziala to wiem. To co mnie zdziwilo to to ze raz wycena taka a
    raz taka mimo opcji ze wartosc auta nie spadnie...

    > Innych trikow bylem swiadom (wycena w oparciu o oryginały do szkody całkowitej a w
    oparciu o zamienniki przy zwyklej szkodzie, odliczenia vatu itp...).

    > Ta korekta mnie zdziwila. Nie mialbym problemu gdyby na polisie bylo ze auto z
    takim przebiegiem warte jest 6kpln. I pewnie nawet to AC za 630pln bym wzial.

    > Ale deczko sie zdziwilem na taka dwójmyslność, szczególnie ze przebieg na polisie
    jest i tylko troche przybylo od tego czasu.

    Ktoś podał swego czasu fajny pomysł: idź to punktu ubezpieczeniowego
    tego samego towarzystwa w którym masz polisę, i poproś o kalkulację
    składki dla auta takiego samego jak już masz, z aktualnym przebiegiem
    (oczywiście o szkodzie nic nie wspominasz). I zobacz, jaka będzie
    wartość auta według ich wyceny - prawdopodobnie znacznie bliżej Twojej
    wyceny z dnia podpisywania aktualnej polisy niż ubezpieczyciel próbuje
    Ci wmówić. Mając wydruk takiej kalkulacji będziesz miał silne podstawy
    do ubiegania się o skorygowanie aktualnej wyceny auta - jak się nie
    ugną, to przed ewentualnym sądem będziesz miał się czym podeprzeć i
    zwiększysz swoje szanse na wygraną.