  • Data: 2018-06-19 14:25:48
    Temat: Re: Off topic samochód elektryczny
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 19 Jun 2018 03:57:43 -0700 (PDT), Iguan_007

    > Ladowanie w garazu teoretycznie mialoby sens bo mam panele PV na dachu.
    > Tyle, ze moj samochod w ciagu dnia stoi na silnie naslonecznionym (caly
    > rok) parkingu kolejki podmiejskiej. Dlatego pisalem, ze ladowanie z
    > dachu samochodu mialoby szanse sie sprawdzic.

    Ale przecież tak samo zbierasz prąd w domu, więc nie problem auto ładować z
    druta w nocy. Są straty oczywiście, ale nadal to badziej opłacalne niż
    montowanie paneli na dachu.

    > Ale na chwile obecna to i tak teoretyzowanie bo elektryki jeszcze nie sa
    > cenowo na tyle atrakcyjne zeby je wybierac jako ekonomiczne rozwiazanie.

    To prawda. Niemniej ja już czysto spalinowego auta pewnie nie kupię. Teraz
    oddałem pheva do serwisu na wymianę przedniej szyby bo kamień strzelił
    (niby mają się w ramach ubezpieczenia brandzlować nawet do dwóch tygodni) i
    wsiadłem do mojego starego diesla. Jest słabo -- warczy to i telepie.

    --
    Pozdor
    Myjk