    From: "HF5BS" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ogólnopolski zlot p.m.e.?
    Date: Fri, 26 Apr 2019 02:57:32 +0200

    "Queequeg" <q...@t...no1> wrote in message
    news:a035e7eb-d568-4cdf-9889-d6ce4a40ed19@trust.no1.
    ..
    > Jeśli pisalibyście się na takie spotkanie, to napiszcie proszę od razu
    > miasto lub województwo, które preferujecie, i spotkamy się w tam, gdzie
    > większości chętnych będzie najbliżej. Data do ustalenia jeśli w ogóle
    > będzie jakieś zainteresowanie.

    Ze względu na stan zdrowia (i finansów) raczej Warszawa, bądź najbliższe
    okolice, bezpośrednio dostępne komunikacją miejską, bądź kolejową, jeszcze
    się czuję nie najmocniej, choć zdrowie powoli wraca. Albo ktoś z autem za
    udział w paliwie. Drobne piwo na miejscu OK, nie mam na lekach
    bezpośredniego przeciwwskazania do C2H5OH (nie mylić z "Elką", nie obawiam
    się). Chętnie poznam rozmówców. Wezmę udział, jeśli nie będzie kolizji z
    innymi sprawami.