    From: j...@i...pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Olej do Focus mk2 1.6L 100km z gazem
    Date: Tue, 17 Oct 2017 19:32:26 +0200

    On Tue, 17 Oct 2017 00:58:21 +0200, PlaMa <b...@w...pl> wrote:

    >Może popytam się w innych sklepach. Petro chciałem brać bo mieli
    >najtańszą Formule F + darmową wymianę. Teraz mam brać jakieś droższe i
    >płacić 20 zeta za wymianę, to sam już nie wiem :/

    Formula F u nich kosztuje 97 zł za 5 litrów. Valvoline SynPower FE 102
    zł. Różnica żadna. Nie wiem jak z wymianą, bo nigdy u nich nie brałem
    tych kuponów na wymianę, ale z tego co pamiętam to nie było to zależne
    od marki oleju.

    Co do Millersa - olej dobry, można powiedzieć że to nawet górna półka.
    Ale czy warto to lać do 10 latka? IMHO nie. Jak kupowałem swojego
    Focusa to poprzedni właściciel lał do niego właśnie Millersa. Ja potem
    zalałem Valvoline, Formula F i teraz znowy Valvoline.
    W Mondeo jeździłem na Formula F i też było OK. Tylko że ja zmieniam
    olej co rok lub 10 tys. km. A że mało osobówką jeżdżę to mi wychodzi
    coś koło 9 tys. od wymiany do wymiany.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06