  • 21. Data: 2010-07-16 14:26:59
    Temat: Re: Oni są winni
    Od: "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup

    > wlasnie dlatego ze swiecic trzebabylo wczesniej, wiec w tej sytuacji nic sie
    > nie zmienilo

    Serio? Nic?

    > zreszta co bylo juz tu nie raz podnoszone, ilosc wypadkow jest
    > nieimarodajna, jesli dodatkowo nie bierzemy pod uwage ich przyczyn, ilosci
    > samochodow w porownywanych okresach itd

    Nie wiem jak ty, ja biorę.
    http://dadrl.pl/images/wykres_dadrl.jpg

  • 22. Data: 2010-07-16 14:55:39
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    nimex w <news:i1pj6j$ape$1@inews.gazeta.pl>:

    > Nie wiem jak ty, ja biorę.
    > http://dadrl.pl/images/wykres_dadrl.jpg

    Chciałeś zwrócić uwagę na fakt, że to brązowe kółeczko "spowodowało" iż
    tendencja wzrostowa przeszła w malejącą?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 23. Data: 2010-07-16 15:01:36
    Od: "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(a):

    > Chciałeś zwrócić uwagę na fakt, że to brązowe kółeczko "spowodowało" iż
    > tendencja wzrostowa przeszła w malejącą?

    Chciałem zwrócić uwage, że ta brązowa linia wczesniej była idealnie prosta.

  • 24. Data: 2010-07-16 15:06:58
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    nimex pisze:
    > Nieźle, co?
    > http://dadrl.pl/winni
    >
    > Gdzie jest prokurator?

    Ubiczuj się chłopie mówię ci ubiczuj się !

  • 25. Data: 2010-07-16 15:13:06
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    nimex w <news:i1pl7g$i3p$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Chciałem zwrócić uwage, że ta brązowa linia wczesniej była idealnie prosta.

    Wg tego wykresu coś się stało na początku 2006 i trwało do kwietnia 2007
    (brązowa linia biegnie rozbieżnie z symulowaną), potem wprowadzono nakaz
    jazdy na światłach cały rok za dnia i w nocy i od tego czasu brązowa linia
    znowu biegnie równolegle do symulowanej

    Ergo -- jak w tezie ^^^^, a w szczególnym przypadku brązowej linii -- od
    brązowego kółeczka tendencja wróciła do tej sprzed 2006.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 26. Data: 2010-07-16 15:17:23
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-16 14:20, szerszen pisze:

    > Użytkownik "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup

    > wlasnie dlatego ze swiecic trzebabylo wczesniej, wiec w tej sytuacji nic
    > sie nie zmienilo

    To nie tak, przedmówca pyta się dlaczego, bowiem wówczas liczby nie
    potwierdzają z góry założonej tezy.

    A.

  • 27. Data: 2010-07-16 15:17:28
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "nimex"

    > Dla ułatwienia:
    > http://dadrl.pl/bezpieczenstwo

    dla porównania http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf3b7e5a45396104
    .html

    wiem, wiem, mogłem się bardziej postarać ale jest za gorąco ;-)

  • 28. Data: 2010-07-16 15:42:03
    Od: "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przemysław Czaja <p...@p...fm> napisał(a):

    > Użytkownik "nimex"

    > dla porównania http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf3b7e5a45396104
    .html

    > wiem, wiem, mogłem się bardziej postarać ale jest za gorąco ;-)

    ???

  • 29. Data: 2010-07-16 15:43:40
    Od: "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]

    > Ergo -- jak w tezie ^^^^, a w szczególnym przypadku brązowej linii -- od
    > brązowego kółeczka tendencja wróciła do tej sprzed 2006.

    Człowieku, naucz się czytać wykresy!
    Z kim ja tu musze się użerać? Z tumanami?

  • 30. Data: 2010-07-16 15:45:19
    Od: "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Arek (G) <a...@b...pl> napisał(a):

    > To nie tak, przedmówca pyta się dlaczego, bowiem wówczas liczby nie
    > potwierdzają z góry założonej tezy.
    >
    > A.

    Ja pytam poważnie, DLACZEGO niby nakaz włączania świateł mijania przez cała
    dobe ma nie mieć wpływu na liczbę wypadków w nocy?
    Czy ktos mi to wyjasni?