  • Data: 2016-07-27 13:17:07
    Temat: Re: Opel Zafira I
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-27 o 11:08, sirapacz pisze:

    > sa polamane w drobny mak:) zreszta za 33pln/szt nie bede szalał

    Ponieważ sam składałem samochód do stanu używalności, zależało mi na jak
    najmniejszej ingerencji lakiernika. Nawet kompersor i pistolet by się
    znalazł, ale lakierować nie potrafię.
    Dlatego skoro to była tylko kwestia uchwytu, a jego przód był OK, to
    dałem do sklejenia.

    > ja wlasnie tez jakies zamienniki wzialem. ponoć homologowane więc plamy
    > byc nie powinno. wyjdzie w praniu

    Też mam jakieś H-cośtam na reflektorze. To nie jest tak, że to jest
    okrągła plama, albo że w ogóle nie doświetla drogi właściwie. Przy
    mijania masz taki charakterystyczny płaski pasek od góry.
    Gdybym może dwa reflektory zmieniał, to bym tego nie zauważył.
    Ale skoro jeden jest Valeo, drugi Depo, to widać na ścianie lepszą
    jakość plamy tej od Valeo.

    --
    viktorius