  • Data: 2014-10-28 09:10:25
    Temat: Re: Oponki zima 205/55/16
    Od: Iglo <I...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 października 2014 17:33:18 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > Wielosezonówki.

    Ja w rozmiarze z wątku także do jazdy po DC wybrałem Nexen N'priz czy jak się zwie to
    koreańskie cudo. Mam je od lata, ale jedynie mogę ocenić jazdę na suchym, już nie
    pamiętam kiedy padało. Jest poprawnie, może odrobinę głośniej.
    Poprzednia zima pomogła podjąć decyzję o wielosezonówkach,dodatkowo za nimi przemawia
    fakt, że mogę się bez samochodu obejść i przez dwa miesiące, gdyby Syberia
    zaatakowała.
    Zobaczymy jak będzie zimą, choć różne symptomy wskazują, że nie będzie się wiele
    różnić od poprzedniej.