  • Data: 2014-09-24 08:34:22
    Temat: Re: Opony zimowe - czas pomyśleć co wybrać
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-24 00:41, R2r pisze:

    > WR-G2 chyba nigdy nie były dobre. A w każdym razie daleko im do bardzo
    > dobrych - to typowe opony wielosezonowe: jak coś jest do wszystkiego...
    > W każdym razie na lodzie zachowują się gorzej od niektórych letnich. Na
    > śniegu niewiele lepiej. Na mokrym i suchym w miarę.
    > Ja zdecydowanie poleciłbym coś z GoodYeara. Np. UG Performance 2 * albo
    > Michelin. Co do Continentala to nie mam doświadczenia z zimówkami.
    > Natomiast never ever Nokian WR G2!

    Nowy GoodYear podobno jest skopany, tak przynajmniej mi mówili w sklepie
    gdzie brałem letnie (w lipcu).
    Co do Michelin to miałem już wcześniej i spisują się OK ale bardzo
    szybko się zużywają i nie wiem czy poprawili ten element.
    Continentale na razie zdobywają 1 miejsce na forach ale z czego co
    czytałem są głośne.
    Nokian też podobno gorzej ale jak pisałem u brata są na aucie i lepszej
    opony nie widziałem, tam gdzie inni stali on jechał bez problemu, na
    trasie gdzie inni jechali max 60 u niego spokojnie 80 i można było
    spokojnie więcej ale auto sedan 4x4 do tego mocy też mu nie braknie.
    Miał bym Nokiany bo brat sprzedawał 3 tyg temu auto żony i u niej też
    były nówki sztuki ale dołożyli za free do auta bo zalegały w piwnicy a
    ja powiedziałem 2 dni po sprzedaniu że bym zabrał je dla siebie :( teraz
    sam muszę coś kupić.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl