  • 11. Data: 2009-04-25 12:25:33
    Temat: Re: Orange POP i Go poza sieć za 29 gr
    Od: "Janusz" <c...@o...pl>

    > Abonament Orange 25 (NTP) - minuta do wszystkich (takze do Play) 24 gr.
    > Do tego darmowe kilkaset minut do Orange. To sa plusy "mania" abonamentu.
    > Ww. warunki oczywiscie pod warunkiem, iz nie pobierasz telefonu "na raty"
    > w Orange :)

    podaj link !!! jakos tego nie moge znalesć

  • 12. Data: 2009-04-25 12:40:42
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 24 Apr 2009 23:01:39 +0200, GiZmo napisał(a):

    > Naprawdę nie wpadłeś na to, że przy abonamencie dostajesz telefon do
    > którego sporo dopłaca operator?

    Gdy kupujesz bez promocji i bez telefonu, stawki są takie same, a nawet
    płaci się opłatę aktywacyjną (nie sprawdzałem w cenniku)

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
    http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii

  • 13. Data: 2009-04-25 12:58:07
    Od: X <r...@o...pl>

    Użytkownik Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał:
    > Na karte:
    > Przy doładowaniu 50 PLN (co daje ok. 16 zł na miesiąc) czas na połączenia
    > wychodzące 3 miesiące i 29 gr/min do wszystkich sieci (z wyjątkiem Play i
    > Polsatu w POPie)
    > daje to ok. 57 min co miesiąc.
    > przy 50PLN dają chyba jakieś promocyjne złotówki tylko do Orange...
    >

    > Na abonament
    > Przy abonamencie 25 PLN,
    > http://www.orange.pl/portal/map/map/postpaid_main?st
    amp=1240604754220
    > dają zaledwie 40 min do wszystkich sieci (bez Play), a minuta wychodzi
    > ponad dwukrotnie droższa.
    > Czyżby chodziło im o to, aby ludzie zrywali umowy abonamentowe i
    > przechodzili na przedpłacone ?
    > Nawet w abonamencie 200 zł minuta wychodzi 50gr...
    >
    > innych operatorów nie analizowałem, czy jest podobnie ?

    Ojej, Orange obniżyło ceny!! No poprostu szok. Mój prestiż z korzystania
    z tej sieci się załamał... Jeśli do sierpnia nie wprowadzą:
    -ważności konta na poł.wychodzące 12 miesięcy po doładowaniu 100zł
    -pakietów do Orange i stacjonarnych po 6-8 gr/min.max.

    to żegnam rodziców i siostrę z tą siecią (po 9 latach korzystania;) i
    udaję się do Fresha;)

  • 14. Data: 2009-04-25 13:03:35
    Od: X <r...@o...pl>

    Użytkownik Akarm napisał:

    > ToMasz napisał(a)

    > Czy mógłbyś w związku z tym podpowiedzieć mi coś?
    > Dostałem właśnie propozycję przedłużenia umowy: za ok. 25 zł brutto - 40
    > minut do wszystkich plus 40 wewnątrz sieci i na stacjonarne, dodatkowo 5
    > numerów w sieci i stacjonarnych do gadania bez limitu. Gdzie powinienem
    > poszukać korzystniejszej oferty?

    Wziąłbym taki abonament za 25zł brutto gdyby rozmowy w sieci były
    całkowicie za darmo, do tego pakiety internetowe 100,250,500,1000MB za
    10,18,30,60zł. W żadnym innym przypadku nie wezmę abonamentu. Wolę kupić
    na allegro telefon i jechać na simplusie z pakietem 500min.do Plusa za
    24zł, wybranymi 5 numerami stacjonarnymi za 5gr/min. i pakietami
    internetowymi 20,50MB

  • 15. Data: 2009-04-25 15:56:29
    Od: m...@g...com

    On Apr 25, 11:01 am, "Zdzislaw" <k...@i...eu> wrote:

    > Abonament Orange 25 (NTP) - minuta do wszystkich (takze do Play) 24 gr.

    Czekaj czekaj - skąd się ta stawka 24 grosze bierze? NTP były w
    czasach stawek 75gr/minuta, więc w jaki sposób ta stawka spada nagle
    trzykrotnie? Chyba że w ramach tego masz jeszcze jakiś pakiet
    darmowych minut.

    > Do tego darmowe kilkaset minut do Orange. To sa plusy "mania" abonamentu.
    > Ww. warunki oczywiscie pod warunkiem, iz nie pobierasz telefonu "na raty" w
    > Orange :)

    ...no i że masz jakąś mocno niszową ofertę - na normalnych warukach to
    mocno trudne do osiągnięcia. A w obecnym przypadku oferty 'Tylko SIM'
    w Orange przegrywają z prepaidami (pomijam przypadki, kiedy komuś
    udaje się dostać pakiet minut do Orange).

    mucher

  • 16. Data: 2009-04-25 18:41:19
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    >>
    > Głupoty pleciesz. Znam osobę, która ma firmę (nie jest to jednoosobowa) i
    > dyrektor (>40lat) używał heyah.

    Jak to głupoty, przecież co chwilę czytam, że mając prepaida i do tego
    fresza
    jestem pryszczatym dzieciakiem któremu rodzice dają 5 pln na rok. ;-DDD
    Już, już mam nadzieję, że tak jest i jak glupi pędzę do lustra ... i dupa
    blada.
    I jak tu wierzyć w pisane słowo? Ludzie to złośliwe bestie, zrobią
    człowiekowi
    nadzieję i ... ech ;-(

    tl

  • 17. Data: 2009-04-25 19:26:23
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    > to żegnam rodziców i siostrę z tą siecią (po 9 latach korzystania;) i
    > udaję się do Fresha;)

    Blady strach pojawił się na twarzach francuskich właścicieli Orange.
    Noce będą zarywać zeby dostosować się do Twoich żądań...
    :) :) :)

    Nawet fresh ma pakiety sciemniające. Bo to nie są firmy nie caritas. Oni
    wszyscy zbierają cięgi od swoich użytkowników, a mimo to kalkulują jak
    pokerzyści...

    ToMasz

  • 18. Data: 2009-04-25 20:28:22
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-04-24 23:01, GiZmo pisze:

    > Naprawdę nie wpadłeś na to, że przy abonamencie dostajesz telefon do
    > którego sporo dopłaca operator?

    Co? OP dopłaca? Skąd się urwałeś, że myślisz, że któryś z naszych
    kochanych by dopłacał do interesu by Cię uszczęśliwić?! :D Błagam Cię :)
    Nic nie dopłacasz tylko "ratalnie" spłacasz :)

  • 19. Data: 2009-04-25 20:33:13
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-04-25 21:26, ToMasz pisze:

    > Nawet fresh ma pakiety sciemniające. Bo to nie są firmy nie caritas. Oni
    > wszyscy zbierają cięgi od swoich użytkowników, a mimo to kalkulują jak
    > pokerzyści...

    Zdziwiłbyś się :D Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy z... "kulis"
    Caritasu :)

  • 20. Data: 2009-04-25 20:46:50
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    ToMasz napisał(a)
    > nie znajdziesz. Niestety nikt "z drogi" nie znajdzie podobnej oferty jak
    > Ty masz. Podpadasz tym samym pod trola,

    Mógłbyś rozwinąć? Nie bardzo łapię powiązanie tak wnikliwej oceny mojego
    postępowania z ofertą przedłużenia umowy dla mnie.

    > albo nie napisałeś wszystkiego...

    Co powinienem jeszcze dodać?

    --
    Akarm