    Subject: Re: Osuszacz
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Date: Sat, 12 Nov 2016 11:04:23 +0100

    W dniu 2016-11-12 o 10:47, Konrad Anikiel pisze:

    > Zgadza się z jednym zastrzeżeniem: nie "jest więcej wody", tylko "może być". Przy
    założeniu że ma skąd odparować. Nie wiem co tam znowu kombinujesz, więc nie chcę Cię
    wprowadzić w błąd.

    Nic nie kombinuję. Pomalowałem całe piętro w mieszkaniu, i woda zaczęła
    ciec po oknach. A że mam taki duży przemysłowy osuszacz to go wtachałem
    i włączyłem. Ma funkcję grzania, to się zacząłem zastanawiać, czy jest
    ona po to, aby było cieplej, czy po to, aby sprawniej osuszał.

    Robert