  • 11. Data: 2013-09-02 22:03:34
    Temat: Re: Oto po co potrzebuj? monitoringu!
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-02 21:57, A.L. pisze:

    > Pewnie. Prawo w Polsce obowiazuje przeciez od 6 rano do 22
    22?

    Tylko jakoś kilku nachlanym kibolom rozwalającym przystanki, kubły itp
    wiecznie uchodzi płazem. Pomimo monitoringu, szybkich patroli policji,
    sprawnej straży miejskiej :)

    Ale parola na kierowcę to potrafią zagięć nawet o świcie :)

    --
    Krzysiek

  • 12. Data: 2013-09-02 22:05:33
    Temat: Re: Oto po co potrzebują monitoringu!
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-09-02 21:53, Krzysztof 45 pisze:

    > Sam się wpierw w swój łeb pierdolnij o ile nie jest za późno.

    To prostak ale ma trochę racji. O 5 rano można np. przejeżdżać na
    czerwonym świetle? Nie wiem czy ten mandat i punkty to max czy min za
    takie wykroczenie. Jeśli nie min. to bym szedł do sądu i tłumaczył
    okoliczności łagodzące sędziemu.

  • 13. Data: 2013-09-02 22:14:13
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-02 22:05, PlaMa pisze:

    > O 5 rano można np. przejeżdżać na
    > czerwonym świetle? Nie wiem czy ten mandat i punkty to max czy min za
    > takie wykroczenie. Jeśli nie min. to bym szedł do sądu i tłumaczył
    > okoliczności łagodzące sędziemu.

    Nie w tym rzecz.
    To pokazuje do czego są zdolni by kasę wyrwać.
    To jest adekwatne do mojego chodnika obok domu. Chodnik szeroki na
    cztery metry, od 30 lat auta tam stawały i nikomu nie przeszkadzały. Od
    niecałego roku SM blokady zakłada.
    --
    Krzysiek

  • 14. Data: 2013-09-02 22:16:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-02 22:03, Krzysztof 45 pisze:
    > Ale parola na kierowcę to potrafią zagięć nawet o świcie :)

    Dajcie już spokój z tymi "mądrymi" wywodami. :-)
    Jakby "wadza" chciała służyć (do czego jest powołana) to w tym przypadku
    zastosowałaby znikomą szkodliwość czynu czy też jakieś pouczenie :-)
    A co zastosowała to widać jak na dłoni.
    Żadne naciąganie rzeczywistości nie pomoże. :-)

  • 15. Data: 2013-09-02 22:17:22
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-09-02 21:58, Krzysztof 45 pisze:

    > To jest adekwatne do:
    >
    > Przekroczysz 20km/h w mieście = pirat. Kara jest identyczna jak za
    > przekroczenie tej samej prędkości na powiedzmy pustej autostradzie.

    po to są - (sorry) K**WA - przepisy, żeby ich przestrzegać. Dopóki to
    społeczeństwo debili nie nauczy się tego, że nie można dać się łapać -
    dopóty musi być brane za ryj i dręczone.

    Jestem za wywieszeniem na stojakach do Iskier tzw "strażników" i
    "inspektorów" (bo łamią prawo i uprzykrzają życie) ale tak samo
    potraktowałbym gnoja, który dziś pod szkołą córki przeleciał stówą (a
    jest tam ograniczenie do 30 - ciekawe, czemu? ).
    !

  • 16. Data: 2013-09-02 22:22:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    > Ma zapłacić 450 zł mandatu i wlepiono mu 6 punktów karnych, bo
    > nagrano, jak zawraca na linii ciągłej o godzinie 5 nad ranem - To
    > jeszcze gorsze jak fotoradary. Myślałem, że monitoring ma służyć
    > poprawie bezpieczeństwa, a nie wyciąganiu pieniędzy od kierowców -
    > mówi Czyż.

    To jest gra panie Jacku. Tym razem się nie udało ale może pan przyjść w
    nocy z kamieniem i się zrewanżować. Proszę ubrać kaptur :)

    Czy ja w Anglii, zawracałem na linii ciągłej o godzinie 5 nad ranem? -
    nie

    Czy ja w Norwegii, zawracałem na linii ciągłej o godzinie 5 nad ranem?
    - też nie

    bo byłbym nagrany. Czy miałbym pretensje? No nie.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 17. Data: 2013-09-02 22:27:25
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-02 22:17, scobowski pisze:
    > ...) ale tak samo
    > potraktowałbym gnoja, który dziś pod szkołą córki przeleciał stówą (a
    > jest tam ograniczenie do 30 - ciekawe, czemu? ).

    SM nie było w tym miejscu? Policji też nie? Fotoradar, monitoring?
    No widzisz. Ale za parola o świcie na pustej drodze potrafią ujebać :)

    --
    Krzysiek

  • 18. Data: 2013-09-02 22:35:00
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-02 22:16, z pisze:

> [...]
    > A co zastosowała to widać jak na dłoni.
    > Żadne naciąganie rzeczywistości nie pomoże. :-)

    Dokładnie masz racje.

    Chciałem tylko pokazać, że nawet o świcie trzeba nie tylko zwracać uwagę
    na innych uczestników drogi :)
    A wyszło jak zwykle :)

    --
    Krzysiek

  • 19. Data: 2013-09-02 22:39:52
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-09-02 19:46, Krzysztof 45 pisze:
    > Blady świt, pusta droga, zero zagrożenia dla innych.
    Absolutnie się nie zgadzam z tymi, którzy piszą, że jak linia to już
    świętość, nawet bladym świtem, jak nikogo na drodze.
    Trzeba rozróżnić stosowanie prawa od tresury obywatela, a tu był
    przypadek, gdzie zastosowano literę prawa, ale ducha zgwałcono - tresura
    w czystej postaci. Prawo ma służyć obywatelom, a nie być maszynką do
    zarabiania na mandatach.
    Jacek

  • 20. Data: 2013-09-02 22:46:59
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 2 września 2013 22:39:52 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

> [...]
    >
    > przypadek, gdzie zastosowano literę prawa, ale ducha zgwałcono - tresura
    >
    > w czystej postaci. Prawo ma służyć obywatelom, a nie być maszynką do

    Może służy obywatelom. Może gostek miał 22 punkty i teraz mu zabiorą PJ i jednego
    pirata będzie mniej przez jakiś czas.