    Subject: Re: PCB w małych seriach - gdzie?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>
    Date: Wed, 4 May 2016 13:28:35 +0200

    W dniu 2016-05-04 o 12:30, jacek pozniak pisze:

    > A robią tam bezpośrednio z pliku edytora PCB czy też trzeba jakoś
    > przygotować (jakieś gerbery i inne starodawne cuda)?
    > Pytam bo mi kiedyś znajomy robił obwód do wykonania w Satlandzie (fakt,
    > wyszedł OK) ale pamiętam, że przygotowywał, składał formatkę i takie tam
    > rzeczy, zupełnie mnie, w obecnych czasach, nieinteresujące.

    Nie wiem, ja standardowo wysyłam gerbery. Żeby to starodawne było to nie
    powiem, ale może się nie znam. Dla mnie to nie jest żadne utrudnienie.
    Jak ktoś chce za jednym zamachem więcej projektów zrobić to i formatkę
    składa. Być może sami też złożą - nie wiem. Jakiś edytor gerberów pewnie
    mają, więc pewnie i poskładać dadzą radę.

    Pozdrawiam

    DD