    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: PENDRIVE zanim kupie zapytam Was
    Date: Tue, 17 Oct 2017 23:39:41 +0200

    W dniu .10.2017 o 22:45 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> pisze:

    > Ktory ma podstawowe założenie: uzywasz go na zaufanym systemie
    > operacyjnym co do którego masz pewnośc że nie posiada trojanów.
    > Pozostaje więc pytanie czy pytający uzywa go na komputerze zaufanym czy
    > wsadza we wszystko co znajdzie w kawiarenkach internetowych. W drugim
    > przypadku nie pomoze ani hasło sprzetowe ani truecrypt bo keyloggery to
    > norma w kawiarenkach.
    >
    > Pomoże natomiast to:
    >
    > https://i.ytimg.com/vi/CWo-6RYfpmE/hqdefault.jpg
    > https://www.youtube.com/watch?v=tUzShyXbyeI
    >
    > O ile pamietam cena zabija ale może warto.

    Powinieneś pamiętać, że wszyscy odpowiadali na pytanie Majki:

    "Czy dane na tym nośniku są bezpieczne? Mam na myśli bezpieczeństwo danych
    przed zwykłymi użytkownikami, typowym kolegą/koleżanką ze szkoły lub
    pracy. Zwykły użytkownik to ktoś taki jak ja, ktoś, kto zadaje takie
    pytania jak ja, ktoś, kto nie wie, czym są "hasłowane" pendrivy..."

    To zupełnie inny problem, niż zabezpieczenie danych przed _wszelkimi_
    możliwymi atakami.

    --
    Trefniś