  • Data: 2018-06-28 00:46:42
    Temat: Re: PII 350MHz i chipset 810
    Od: knrdz <x...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.06.2018 o 20:10, Michal Lukasik pisze:

    > Nie twierdzę, że byłem zapalonym graczem, ale do tego w co grałem
    > (najczęściej w sieci) wystarczał, tj. takie gry jak CMR2, Unreal, Aliens
    > vs Predator (reszta to albo strategie albo przygodówki jak np. Syberia,
    > które nie wymagały więcej).

    W Unreala, CMR (jedynkę) i AvP to grałem na Rivie TNT, w dwie pierwsze
    nawet na niesławnym Intelu 740. GeForce, nawet jedynka to do tych gier
    był overkill, przydał się dopiero przy takich grach jak Return to Castle
    Wolfenstein.
    Chodziło mi o to że nie ma co pisać o "futureproofingu" nawet dziś, a co
    dopiero w dekadzie 1998-2007, gdy rozwój kart graficznych (a wraz z nim
    rosnące wymagania gier) był nieporównywalnie szybszy niż dziś (TNT w
    1998, GF1 w 1999, GF3/R8500 w 2001, Radeon 9700 w 2002 aż do GeForce
    8800GT w 2007). Skoro aż do 2007 wystarczył Ci GeForce 2, to pewnie
    wystarczyłby i jeszcze starszy GF1 DDR albo i pełna TNT2 czy nawet TNT,
    bo we wszystkie gry które wymieniłeś byś na nich też pograł, ale żeby
    zagrać w F.E.A.R. albo Call of Duty 2 w 2005 roku trzeba było już mieć
    znacznie mocarniejszą kartę niż GF2Ti. Można było co prawda pograć w
    Half-Life 2, czy FarCry z 2004 roku, ale nawet te gry wyglądały na GF2Ti
    zupełnie inaczej niż na sprzęcie obsługującym ówczesne nowinki (Direct3D
    9). Dziś jest łatwiej, na GTX970 nawet dziś, po 4 latach można zagrać w
    każdą nową grę i to ciągle na "wysokich" ustawieniach jakości.