  • Data: 2019-10-03 20:10:47
    Temat: Re: POpularno?? j?zyk?w programowania ??
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/10/2019 09:22, Maciej Sobczak wrote:
    > A ja proszę tylko, żebyś rozwiązał wskazany przeze mnie problem.

    Proszę:

    int multiply(int x, int y)
    {
    return x + y;
    }

    "Wyniki obliczeń tej funkcji nie będą zależeć od kompilatora".

    G. prawda. int nie jest zdefiniowany i wynik będzie zależał od
    kompilatora, architektury, flag kompilacji i bugów w kompilatorze.

    Te ostatnie bywają kłopotliwe z definiowaniu w sposób pewny.