    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: POpularność języków programowania ??
    Date: Fri, 15 Nov 2019 21:40:27 +0100
    <qlja06$lb9$1@dont-email.me> <5d7e561a$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <qlllit$t7t$1@dont-email.me>
    <5d7eb929$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5d835054$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <qm5o8c$6mr$1@news.icm.edu.pl>
    <5d867c27$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <qm5va9$c07$1@dont-email.me> <5d86b148$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <qm7c3j$pl6$1@dont-email.me> <5dcedb87$0$522$65785112@news.neostrada.pl>

    On 15/11/2019 18:08, wloochacz wrote:
    > Dlaczego 4 a nie 2? Albo 22?

    Wyssałem z palca. Możliwe że pomyliłem się o całe 100%.

    > Nieważne, skończ pitolić.

    To tylko subiektywna obserwacja. Niewykluczone że gdzieś tam istnieje
    paralerny wszechświat gdzie czas zatrzymał się w 2000 roku albo w wątku
    z przed miesiąca. Pozdrów wszystkich.

    > Bzdura.

    A co jeszcze jest? AI potrzebuje troche pomęczyć ostatnio i OpenCLa.
    Jest coś?

    > Do pisania widoków na db, służy SQL.

    Bardzo kiepsko się oglada wyniki w konsoli, ale co kto lubi.

    > Ma takie polecenie, nie wiem czy wiesz:
    > Create view ViewName as
    > No to już wiesz.

    O dzięki, widzę że niesiesz kaganek oświaty dla usenetowych tępaków. To
    się chwali. Jeszcze by ktoś pomyślał że nie rozumiesz co to jest widok
    na db w Delphi, ale na szczęscie rozjasniłeś.

    > Prawodoibnie miałeś na myśli aplikacje typu DataEntry lub CRUD.

    Taki CRUD na ten przykład, kłamią na wikipedii że:

    CRUD is also sometimes used to describe user interface conventions that
    facilitate viewing, searching, and changing information;

    Viewing. Tak, zdecydowanie kłamią. Do oglądania danych w bazach przeciez
    "SELECT * FROM faktury" jest.

    > Oczywiście, ale to nie ty o tym decydujesz.

    Gdzieżbym śmiał. Zdecydowało się samo około 2005 roku a to i tak jest
    naciągane. Jak już wasz wszechświat osiągnie tę datę to dobrze jak byś
    był przygotowany na zmiany.