  • 21. Data: 2010-07-28 08:32:28
    Temat: Re: [PRESS - dla wierzących] Zbiór dekalogów samochodowych
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Tue, 27 Jul 2010 14:55:08 +0200, m <...@n...pq> wrote:

    [...]
    > jak zareagowałby policjant z drogówki, któremu oświadczylibyśmy, że
    > popełnione przez nas wykroczenie to efekt podszeptów Szatana. I
    > poprosilibyśmy, by zamiast wręczać nam mandat, wyznaczył pokutę...

    Na Słowacji się chętnie zgadzają. Nawet sami proponują. W Czechach
    zdaje się również. :-)

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 22. Data: 2010-07-28 11:07:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    Cavallino wrote:

    > Podcza gdy historia uczy, że jest dokładnie odwrotnie.

    Mało która większa religia jest jakoś szczególnie tolerancyjna dla innych.

    --
    ignorance is bliss

  • 23. Data: 2010-07-28 11:12:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Mało która większa religia jest jakoś szczególnie tolerancyjna dla innych.

    Akurat neopogaństwo nie stawia sobie za cel ewangelizacji innowierców za
    wszelką cenę.

  • 24. Data: 2010-07-28 12:39:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    Cavallino wrote:

    > Akurat neopogaństwo nie stawia sobie za cel ewangelizacji innowierców za
    > wszelką cenę.

    Ale ja pisałem o dużych i zorganizowanych. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 25. Data: 2010-07-28 12:52:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale ja pisałem o dużych i zorganizowanych. ;)

    Znaczy takich walczących, które zdążyły rozprawić się z konkurencją?
    Nie ma w tym nic dziwnego.

  • 26. Data: 2010-07-28 15:04:13
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-27 21:48:50 +0200, "Piotr Woszczyński" <p...@o...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > Jak i samochody z rejestracją W**, P** itd

    W miastach, to nie rejestruję  - większość jeździ źle.
    Ale na trasie - na gierkówce - przoduje w buractwie i zagrażaniu
    Kraków, Piotrków, Warszawa, a im bliżej Śląska to Będzin, Czeladź,
    Sosnowiec...
    W takiej mniej więcej kolejności.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 27. Data: 2010-07-28 15:04:44
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-28 08:32:28 +0200, "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> said:

    > On Tue, 27 Jul 2010 14:55:08 +0200, m <...@n...pq> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Na Słowacji się chętnie zgadzają. Nawet sami proponują. W Czechach
    > zdaje się również. :-)

    :-)))

    --
    Bydlę