    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: PSA przejmuje Opla od GM
    Date: Wed, 22 Feb 2017 20:41:54 +0100

    W dniu 2017-02-22 o 19:48, J.F. pisze:

    > Francuzi z PSA to nie Francuzi z Airbusa :-)
    > To tak, jakby Siemens sie mscil za straty Volkswagena :-)

    Tylko nasi rodacy są tacy durni jak usiłujesz to francuzom przypisać.
    Pracowałem w sporej firmie którą przejęli Francuzi.
    Skończyło się kupowanie sprzętu po całym świecie, tylko od firmy
    francuskiej, jak się okazało że nie ma takiego w ofercie to robili
    łaskę i pozwalali kupić od innej firmy.

    Tyle ze nie zamkną fabryki żeby na złość nam zrobić, zamkną żeby
    zachować inną, najlepiej taką gdzie Francuzi są zatrudnieni.