  • Data: 2018-10-09 19:50:14
    Temat: Re: Paliwo w cale nie jest drogie
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .10.2018 o 19:31 <s...@g...com> pisze:

> [...]
    >
    > autem 1600km. cene liczylem wyzej (tyle ze dla lodzi). okolice 1200pln.
    >
    > A teraz o wyjezdzie rodzinnym:
    > Ceny jakie sa kazdy widzi. Moja uwaga byla ogolna. Oczywiste jest ze
    > mozna warunkami regulowac tak aby jedno wyszlo lepiej niz drugie.
    > A przeslanie moje bylo takie ze podrozowanie samolotami wcale takie
    > drogie nie jest. Porownywalne do samochodu.
    > Wakacje z rodzina, auto zawsze bedzie lepsze (no moze prawie zawsze).
    > Jazda samemu? Samolot pewnie lepszy. Szczegolnie jakby dodac ze ktos
    > jest np. inwalida czy nie jezdzi dobrze na dlugich dystansach albo

    Pełna zgoda do tego co powyżej napisałeś.
    Żle zrozumiałem pierwotnego posta.

    > Tak czy siak jak ktos zle wybierze to sobie budzetu nie zdemoluje, no
    > moze poza wariantem ze auto umrze mu w hiszpanii, lokalny ciaprok auto
    > drogo zadrutuje zamiast naprawic i w niemczech trzeba bedzie naprawiac
    > ponownie albo lawete zamawiac.

    To mi zawsze psuje trochę samopoczucie. Nawet najbardziej wypasiona polisa
    w polskim towarzystwie ubezpieczeniowym ma limit lawety na EU.
    Obecnie mam chyba PL bez limitu a EU 1200km - jakieś dodatkowe 1200
    brakuje abym miał święty spokój.

    TG