  • 11. Data: 2009-01-04 20:09:37
    Temat: Re: Pare zimowych fotek Mateuszka
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    woj pisze:

    > A ja zapytam tak - jaki aparat, jaki obiektyw?

    No i nie zapomnij zapytać o czas oraz inne parametry :D

    --
    f1969

  • 12. Data: 2009-01-04 20:52:48
    Od: "woj" <N...@w...pl>

    > No i nie zapomnij zapytać o czas oraz inne parametry :D

    Dziwne, że nie zaproponowałeś coby zastrzec, że "pl.rec.foto.cyfrowa" jest
    grupą dla wybitnej, elitarnej i wąskiej grupy specjalistów, a dla
    "kaszlotów", leszczy" i wszelkiej innej swołoczy amatorskiej nie ma tu
    miejsca... Nie wstydzę sie tego, że jestem amatorem, ty oczywiście znasz się
    na wszystkich dziedzinach sztuki, techniki, kultury, nauki und so weiter i
    mniemam, że brylujesz wszelakiego typu mądrościami na innych grupach...

    Jak będę zainteresowany czasami, przysłonami to zapytam autora wątku, a nie
    Ciebie.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-01-04 21:29:28
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > A ja zapytam tak - jaki aparat, jaki obiektyw?

    5D + 28-70 F2.8L obowiązkowo RAW w takich warunkach bo daje spory
    zakres dynamiki. Dzień był pochmurny więc sprawa mocno była ułatwiona.
    Światłomierz w zimie często tobi psikusy wiec patrz na histogram i ciagnij
    go
    maxymalnie do prawej uwazając na przepały.

    Roger

  • 14. Data: 2009-01-04 23:37:59
    Od: "woj" <N...@w...pl>

> [...]
    > go
    > maxymalnie do prawej uwazając na przepały.

    Dzięki za rzeczową odpowiedź

  • 15. Data: 2009-01-05 00:10:47
    Od: "Gil" <g...@o...eu>

    Zdjęcia fajne ale GO jakaś niezdecydowana, jakby cykano na automacie bez
    przemyślenia. Fotograficznie zdjęcia nie powalają.
    No ale to rozumiem to nie studio tylko syna tor saneczkowy.

  • 16. Data: 2009-01-05 10:11:15
    Od: Andrzej Makarczuk <m...@g...com>

    f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl> w
    <gjr1b7$sv$1@inews.gazeta.pl>:

    > No i nie zapomnij zapytać o czas oraz inne parametry :D

    Doskonała rada, przy robieniu zdjęć ze śniegiem w kadrze łatwo nie ma.

    pozdrawiam
    makar
    --
    godfather rydzyk

    m...@g...pl.gov (best gov is no .gov)

  • 17. Data: 2009-01-05 12:51:27
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Roger from Cracow pisze:
    > Uwaga, dzieci !!
    >
    > troche mialem zaleglosci a ze wreszcie zobaczylem troche sniegu w
    > gorach wiec: http://www.studio-roger.pl/galeria_mateuszek_m19.php

    No, fotki jak... moje :) Poprzednie które zapodawałeś bywały ciekawsze.

  • 18. Data: 2009-01-05 15:52:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 4 Jan 2009, woj wrote:
    [...komuś...]

> [...]
    > grupą dla wybitnej, elitarnej i wąskiej grupy specjalistów, a dla
    > "kaszlotów", leszczy" i wszelkiej innej swołoczy amatorskiej nie ma tu

    IMVHO niepotrzebnie się żołądkujesz.
    Wystarczyłoby wskazać, że zasadniczo zdjęcia w roli zdjęć są NTG ;)

    Skądinąd poważnie piszę - wystarczy sobie obejrzeć ruch na
    .foto i .foto.art i sobie uświadomić, że podział na podgrupy
    robi się PO COŚ.
    Oczywiście jest to ortogonalne do Twojego posta :)
    Niemniej... acz jakoś nie widzę potrzeby wielkiego wojowania
    ze zdjęciami, to jak wyżej - nie bardzo jest sens dawania zdjęć
    akurat na grupie:
    - która do tego nie jest przeznaczone
    - i na której jest I TAK największy ruch spośród całego .foto

    > Jak będę zainteresowany czasami, przysłonami to zapytam autora wątku, a nie
    > Ciebie.

    Nie sprawdzałem czy tam nie było EXIFa, fatygowanie komputerów bywa
    efektywniejsze niż fatygowanie ludzi ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2009-01-05 18:15:07
    Od: "woj" <N...@w...pl>

    > IMVHO niepotrzebnie się żołądkujesz.
    > Wystarczyłoby wskazać, że zasadniczo zdjęcia w roli zdjęć są NTG ;)

    No i właśnie dlatego się irytuje, bo to nie ja jestem autorem wątku, zdjęcia
    dla mnie są ok, chociaż nie mają na celu przekazu artystycznego, ale rzecz w
    czym innym - zadałem autorowi pytanie dotyczące sprzętu, więc po co
    ironiczne uśmieszki, że ośmieliłem się zadać pytanie? Bo powinienem
    powtórzyć za chórem, że to było "be", że podał linka i w ogóle? I dlaczego
    obrywam od Ciebie też nie wiem? Każdy może się pożołądkować czasami, Ty
    również.

    > Nie sprawdzałem czy tam nie było EXIFa, fatygowanie komputerów bywa
    > efektywniejsze niż fatygowanie ludzi ;)

    Zdaje się, że chyba nie było...

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2009-01-06 23:44:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 Jan 2009, woj wrote:

> [...]
    [...]
    > I dlaczego obrywam od Ciebie też nie wiem?

    OBERWAŁEŚ???
    W szoku jestem :D

    > Każdy może się pożołądkować czasami, Ty również.

    Ano może. Piszę że (można) lepiej na rower ;)

    pzdr, Gotfryd