  • Data: 2014-09-01 16:11:59
    Temat: Re: Parkowanie super fur na dwóch miejscach
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Może mi ktoś wytłumaczyć o co z tym chodzi?
    > Przyznaje że ja też czasami parkuje jak ciele.
    > ale jak widzę jak gość parkuje mercem
    > na dwóch stanowiskach to...
    > O co mu chodzi???
    > Może ktoś wytłumaczyć???

    Myślę że zostawia specjalnie miejsce aby zamiast do wiaty odstawiać wózki
    obok jego drzwi kierowcy. Nie wiem po co. Może lubi odsuwać wózki zanim
    otworzy drzwi, a może lubi jak ktoś odstawiając wózek niechcący zarysuje mu
    drzwi.

    Wiem, na pewno że ci którzy nie lubią wózków obok swojego samochodu nie
    zostawiają na nie miejsca parkując na dwóch miejscach.

    Nie wiem, jak u Was ale u nas tak to działa. I zauważyłem, że bardzo rzadko
    ktoś tak parkuje, ale jak już tak parkuje to ludzie są uczynni i skoro chce
    to dostaje wózki.

    Pozdrawiam
    Ergie