  • Data: 2018-11-04 15:10:52
    Temat: Re: Parownik klimy.
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 4 listopada 2018 22:03:03 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    > No ale mysle, ze to sie wzielo z tego, ze na polnocy zaprojektowali
    > budynek z centralna klima, a na poludniu bez.
    > I teraz musza sie ratowac malymi klimatyzatorami.

    https://www.google.com/maps/@60.3937463,5.3221409,10
    3a,35y,45.02t/data=!3m1!1e3
    https://www.google.com/maps/@60.3928283,5.3255273,86
    a,35y,45.03t/data=!3m1!1e3
    https://www.google.com/maps/@60.3920814,5.3259747,86
    a,35y,45.03t/data=!3m1!1e3
    A tutaj tak:
    https://map.naver.com/?vrpanotype=3&menu=location&st
    reet=on&lng=3d914a930877641ae75013efe5bbb43b&vrpanol
    ng=cb5750a6ea4571a4ad898cc854b151ce&vrpanopoi=off&ma
    pMode=1&vrpanofov=80&vrpanoid=l8fJN1teaib2wb2uI112Aw
    %3D%3D&vrpanopan=158.29&vrpanosky=on&vrpanolat=5155e
    29dfb166dc178ffecca54c1e51f&vrpanotilt=45.8&lat=5155
    e29dfb166dc178ffecca54c1e51f&dlevel=14&enc=b64
    (indywidualne jednostki zewnętrzne klimatyzacji plus kotły gazowe do ogrzewania zimą
    schowane są za tymi żaluzjami)

    > A czemu tak ... zapewne z biedy. Mimo ze goraco, to nikt nie mial
    > klimy i pare lat tak trwalo.
    > Bo teraz juz pewnie projektuja normalnie.
    >
    > Za to czemu na polnocy tak projektuja ... moze to kiedys bylo
    > ogrzewanie, i sie okazalo, ze przyda sie i do chlodzenia.
    >
    > Swoja droga klimat sie chyba ogrzewa - raczej nie pamietam takich
    > upalow w Polsce z mlodosci ...

    ogrzewanie na maksa zimą, klima a maksa latem.

    > Nie wiem czy tak grzeja, ale latem mozesz mniej chlodzic, jak bedzie
    > suche powietrze.

    Latem chłodzą do 18C, zimą grzeją do 28C. W obu przypadkach wilgotność spada do 20%

    > A ktos z USA narzekal - czemu u was sklepy oszczedzaja na
    > klimatyzacji? U nas jak sie wchodzi do sklepu, to jest zimno.
    >
    > No coz, jak za oknem jest +35, to moze jest sens, zeby wejsc do +20,
    > schlodzic sie, zeby starczylo na spacerek w +35 ...

    > Nie daje sie, wiem, ze bez czesci zewnetrznej to tanie g* :-)
    > Wiec nie bylem pewny co mi reklamuja
    >
    > Ale to chyba akurat drogie ? Ale za to modne i gadzeciarskie :-)
    >
    > Ale jak oni chca to zamontowac ?
    > Przy scianie, w rogu, czy gdzies pod podloga rurki prowadza ?

    W kącie w każdym pokoju stoi.

    > Znow chyba wychodza niuanse kulturowe - ponoc w Korei kanały w
    > podlodze popularne. Sluza do ogrzewania, bo na podlodze sie siedzi,
    > kleczy, itp.
    > A u nas byloby powazne kucie.

    U nas są stropy żerańskie z kanałami.