  • Data: 2017-06-13 20:18:50
    Temat: Re: Partycjonowanie dysku
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po głębokim namyśle Eneuel Leszek Ciszewski napisał w Tuesday 13 of
    June 2017 14:32:

    > Pobaw się migawkami VBoxa -- a zrozumiesz.
    >
    > - użyteczność migawek nie jest zbyt duża

    Użyteczność jest funkcją tego, do czego się dane narzędzie
    wykorzystuje. Na przykład użyteczność śrubokręta jest bliska zeru
    jeżeli się go używa do wbijania gwoździ .

    > - nie zabierają one sekund, o czym nawet VBox uprzedza

    Raczej nie uprzedza, bo to nie ma sensu. Ale zrobienie migawki
    rzeczywiście, nie zajęło "sekund". Prawdę mówiąc, nie zajęło nawet
    *jednej* sekundy. Po prostu kliknąłem na "zrób migawkę" i zanim
    zdążyłem odsunąć myszkę - już była. :-D

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.