  • 21. Data: 2011-05-01 21:28:55
    Temat: Re: Pasażer/ka wsiada na moto z kufrem centralnym...jak?
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Tadek" <t...@n...pl> napisał

    > Zacznę od końca: "warszawskie" - masz jakiś problem ze stolycą? Się pytam i
    > nie oczekuję odpowiedzi.

    RUSZTOWANIE!
    Chlopie, osmieszasz sie :]
    A co powiesz np. o kolanach hamburskich?
    Sie ubawilem :)
    --
    Hinek

  • 22. Data: 2011-05-01 21:34:23
    Od: Tadek <t...@n...pl>

    Dnia 2011-05-01 23:17, Marcin Gardeła napisał:
    > Ci powiem tak: wchodzę na precle i czytam wątek: jak ma wsiadać
    > pasażerka, żeby się nie przewrócić. No bez przesady....

    Rozumiem, ale ja wchodzę na precle i znowu to wykwintne słownictwo. No
    bez przesady...

    --
    Tadek
    B6

  • 23. Data: 2011-05-01 21:36:54
    Od: Tadek <t...@n...pl>

    Dnia 2011-05-01 23:28, Hinek napisał:
    > RUSZTOWANIE!
    > Chlopie, osmieszasz sie :]
    > A co powiesz np. o kolanach hamburskich?
    > Sie ubawilem :)

    Ośmieszam się? Nie czuję się ośmieszony ale skoro Ty tak twierdzisz...
    Twoja sprawa. Cieszę się za to, że się ubawiłeś - szkoda tylko, że nie
    zauważyłeś wypowiedzi, do której się odniosłem - mamy widocznie różne
    priorytety.

    --
    Tadek
    B6

  • 24. Data: 2011-05-01 21:53:31
    Od: "Hinek" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Tadek" <t...@n...pl> napisał

    > Ośmieszam się? Nie czuję się ośmieszony

    No dobrze - jaki wiec masz problem z rusztowaniami warszawskimi?
    Czy masz tez zastrzezenia do muszli warszawskich?
    Masz ciekawa fobie...Odczuwasz wstret do budownictwa?
    Napisz cos jeszcze :)

    --
    Hinek

  • 25. Data: 2011-05-02 04:58:50
    Od: Tadek <t...@n...pl>

    Dnia 2011-05-01 23:53, Hinek napisał(a):

> [...]
    > Czy masz tez zastrzezenia do muszli warszawskich?
    > Masz ciekawa fobie...Odczuwasz wstret do budownictwa?

    I tu mnie masz :) Niestety, już od dzieciństwa mam fobię z rusztowaniami
    warszawskimi a o muszlach już nie wspomnę ;)
    Budownictwo jest spoko.

    --
    Tadek
    B6

  • 26. Data: 2011-05-02 05:35:12
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Grzybol napisał(a):
    > Użytkownik " km" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Sory, ale czasami jak czytam niektóre pytania, to mam wrażenie, że niektórzy
    > ludzie sami nie są w stanie wytrzeć sobie dupy po wysraniu sie... Jak
    > pierwszy raz bzykałeś żonę, to pisałeś na grupę alt.jebanko.pl z zapytaniem
    > jak to się robi i w którą dziurkę? Co może być aż tak trudnego we wsiadaniu
    > na motor??"??? Dokurwynędzy!!!!! Ciekawe jakbyś wsiadał na konia -
    > rusztowanie warszawskie?

    Nie przesadzaj Grzybolu. Jazda motocyklem, to nie tylko dawanie w palnik
    ale rowniez technika i przestrzeganie pewnych praktycznych zasad, z
    ktorych jedna jest wlasnie wspolpraca pasazer-kierowca podczas
    wsiadania/zsiadania.
    Pol biedy, jezeli pasazer ma dobra motocyklowa kindersztube - wtedy
    ryzyko bledu i ewentualnego braku uwagi kierujacego jest minimalizowane.
    Gorzej, jesli mamy (jako prowadzacy) do czynienia z totalna lama w roli
    pasazera. Nie jest niczym dziwnym pchanie sie na podnozki w sytuacji,
    gdy kierowca nie jest jeszcze przygotowany, zeskakiwanie prawie w biegu,
    proby wyreczania kierujacego w balansowaniu maszyna, czy o tak
    prozaicznym samodzielnym skladaniu sie w zakret juz nie wspomne.
    Dlatego dobrze jest zwerbalizowac pewne zasady wspolpracy przed
    dopuszczeniem kogokolwiek jako pasazera. I dobrze, ze ludzie zadaja
    sobie takie pytania - zobacz, ile bledow popelniali km i jego zona. A
    przede wszystkim: jak utrudniali sobie zycie ;)
    Coby nie bylo tylko polemicznie, to odpowiem i merytorycznie:
    To kierowca daje znak (chocby przyzwalajacym kiwnieciem glowa)
    pasazerowi, ze ten moze zaczac pakowac sie na swoje miejsce. U mnie
    najlepiej sprawdza sie sposob z okraczaniem bagaznika; pasazerka stae
    lewa noga na lewym podnozku, wspina sie, okracza prawa noga bagaznik i
    siada sobie wygodnie. Jak juz sie usadzi i jest gotowa do jazdy, to
    klepie mnie obiema dlonmi po udach dajac znak, ze moge ruszac.
    Po zatrzymaniu, z kolei, znow ja kiwnieciem glowy daje znak, ze jestem
    przygotowany do stabilizowania motocykla podczas zsiadania pasazerki.
    I dopiero wtedy moze pasazer zaczac sie wiercic na motocyklu.
    Porzadek musi byc! ;)
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 27. Data: 2011-05-02 06:22:00
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sun, 01 May 2011 11:06:37 +0200) ktos podajacy sie za Piotr Rezmer
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    A co za roznica?

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 28. Data: 2011-05-02 06:38:43
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tadek" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak zwykle ostatnio na preclach, zacytuję: "wytrzeć dupy", "wysraniu",
    > "bzykałeś", "jebanko", "dziurkę", "Dokurwynędzy" i na koniec
    > "warszawskie". Zacznę od końca: "warszawskie" - masz jakiś problem ze
    > stolycą? Się pytam i nie oczekuję odpowiedzi.
    > Po drugie primo - swoją wypowiedzią chciałeś pokazać jaki z Ciebie
    > "tfardy" i "wszystkowiedzący" "tfardziel"?
    > Otóż - pokazałeś swój poziom, tylko to i absolutnie nic więcej. Jeśli Cię
    > denerwują rozmowy innych, zachowaj swoje wykwintne słownictwo dla siebie -
    > wcale Cię o to nie proszę tylko sugeruję. Chamstwo naprawdę nie jest

    Pierdolisz chłopczyku jak potłuczony. Nie wycierasz dupy - taki tylko
    wniosek z Twojego posta. I poczytaj o rusztowaniach pacanie...

    --
    Grzybol

  • 29. Data: 2011-05-02 06:38:58
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Piotr Klimek pisze:

    > A co za roznica?
    Jak plecaczek zacznie sam jeździć na motocyklu, nie będzie na niego
    próbował siadać z prawej strony.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 30. Data: 2011-05-02 06:39:49
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Rzadko się takiego prostaka spotyka,na szczęście.
    > Niestety chamstwo istnieje,czasem trzeba z tym zjawiskiem obcować.

    Takich prostaków, którzy uważają się za motocyklistów a nie wiedzą jak się
    wsiada na motur to ja kurwa jak żyję nie widziałem... Rzeczywiście rzadko.

    --
    Grzybol