  • Data: 2016-09-28 12:09:56
    Temat: Re: Pascal - ankieta
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-28 o 11:46, slawek pisze:

    > Ok.

    > inne
    >
    > Inny punkt widzenia. Nie ty wybierasz, ale ciebie wybierają. Znasz
    > Delphi? Super! Ale już wybrano Javę, więc nie jesteś potrzebny.
    Właśnie!
    Są jeszcze inne punkty widzenia, oprócz Twojego...

    > Ale dla MCU standardem jest C++ używane jako C, tj. bez new i takich tam.
    To co mi tu z BASCOMem wyjeżdżasz?

    > Źle zrozumiałeś. Ratfor to potworek, ale był użyteczny bo coś tam było
    > łatwiej niż w standardowym Fortranie. Nawet jeżeli nie był popularny, to
    > ludzie którzy jego używali twierdzili że im się przydaje, że dzięki
    > inwestycji w naukę tego języka są bardziej.
    Podobnie jest ze Smart Mobile Studio.
    To takie IDE do pisania Ajaxowych stronek (np. jako SPA) w JS, ale z
    pełnym wsparciem składni Delphi i modelem obiektowych zaczerpniętym z
    Delphi.
    I nie jest to li prosty wrapper na inny język - to całkiem sprytne
    rozwiązanie.
    Dla kogo?
    Dla tych, którzy chcą lub muszą zrobić web-app, ale nie chcą się uczyć
    całego web-dev-front-end.
    Zgoda, to nisza - ale zapełnia tę niszę całkiem łacno.

    --
    wloochacz