  • Data: 2016-09-28 12:03:52
    Temat: Re: Pascal - ankieta
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-27 o 20:28, M.M. pisze:
> [...]
    >>> porównana. Z dydaktycznego punktu widzenia wydaje mi się to istot=

    > Zgadzam się że to żadna różnica. Ale begin-end vs klamerki to już
    > wpływa na niekorzyść pascala - za dużo klepania.
    Uwielbiam takie argumenty o niczym...
    Odpowiem Ci w Twoim stylu - klamerki zajmują za dużo wierszy w stosunku
    do swojej szerokości w znakach i przez to wyglądają koślawo.
    Co do klepania - no nie wiem, ja naciskam ctrl+shift+b i mam kod w bloku
    begin end; z pięknymi wcięciami. To też za dużo klepania?

    --
    wloochacz