  • Data: 2017-10-19 21:00:45
    Temat: Re: Paski sniegowe
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >>> P.S. Do Zielenca nadal dojazd w lancuchach, czy zdemontowali znak
    >>> na
    >
    > Z Poznania jestes ?

    Ano

    > Tam ludzie z 50 lat jezdzili bez lancuchow, nawet bez zimowych opon,
    > a dopiero od niedawna nie wolno, jak droge poprawili :-)
    > Ostatnio nie widzialem, to moze znow im przeszlo :-)

    Wiesz, ja tam kiedys tez pojechałem bez łancuchów.
    Po
    czym droga oblodziła i zjezdzałem jak na łyzwach.
    Innym razem jadac do, skrecamy z głownej a tam wszystko stoi.
    Jak wysiedlismy z auta to bysmy sobie zeby powybijali.
    Niewazne, mercedes, porshe, wszystko stało.

    Ja jechałem 20 letnim citroenem, wyciagnałem łancuchy i pojechałem.
    Dopiero na górze zorientowałem się ze narty ma kolega w nowym volvo w
    boxie - a volvo stało na dole bo łancuchów nie ma.
    Od tej pory po prsotu nie widze sensu jechac bez łancuchów skoro kosztuja
    circa 80zł.

    > Przy okazji ... co za durny przepis - jest znak, a sniegu nie ma ... i
    > co, lancuchy nadal obowiazkowe ?
    > To znak na jakies Alpy, Skandynawie, czy drogowcy musza go sumiennie
    > zakrywac i odkrywac w razie potrzeby ?

    A tego to nie wiem, bo od paru lat juz nie jezdze do zielenca - jak
    człowiek zobaczy trzy doliny to juz mu sie troche mniej chce jezdzic w
    Polske na narty... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,