  • Data: 2014-12-16 18:45:58
    Temat: Re: Pasy niewyzanaczone
    Od: klaus <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16-12-2014 18:25, t-1 pisze:
    > Masz rację, jest to wnerwiające jeśli wynika z cwaniactwa.
    > Z drugiej strony z reguły w takich miejscach kierowcy spontanicznie jadą
    > na suwak. Nie sądzę, żeby ktoś bezczelnie wyprzedzał po prawej na
    > zwężeniu, bo to by było jednak niezgodne z przepisami, jak już wcześniej
    > wspomniano w wątku.

    Najlepszym rozwiązaniem było by zrobienie prawego pasa przed
    skrzyżowaniem tylko do skrętu w prawo albo wyznaczenie pasów za
    skrzyżowaniem np z kończącym się prawym pasem.
    Ale niestety rzeczywistość jest taka jak na zdjęciach. Też wydaje mi się
    że pierwszeństwo ma ten na prawym pasie, trudno mówić o wyprzedzaniu bo
    często samochody jadą równolegle.