-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: mk4 <m...@d...nul>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pasy niewyzanaczone
Date: Tue, 16 Dec 2014 19:12:08 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 22
Message-ID: <m6pslp$oo2$1@usenet.news.interia.pl>
References: <m6na6u$4a9$1@node2.news.atman.pl> <m6p4lp$mbt$1@news.supermedia.pl>
<m6pk55$4tt$1@pippin.nask.net.pl> <m6psg5$sar$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 031011182098.warszawa.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1418753530 25346 31.11.182.98 (16 Dec 2014 18:12:10
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Dec 2014 18:12:10 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.3.0
In-Reply-To: <m6psg5$sar$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552327
[ ukryj nagłówki ]On 2014-12-16 19:09, Shrek wrote:
> On 2014-12-16 16:46, t-1 wrote:
>
>> https://www.google.pl/maps/@52.2762025,20.9536832,90
m/data=!3m1!1e3
>>
>> Ogólną zasadą jest pierwszeństwo tego z prawej choćby lewemu wydawało
>> się, że to prawemu kończy się jakiś wyimaginowany pas lub zatoczka.
>
> Jak słusznie zauważył Tom(N), nie wolno wyprzedzać z prawej, jak nie ma
> pasów wyznaczonych.
No ale to nie jest powodem ewentualnej kolizji. Powodem jest
nieustapienie pierwszenstwa. Kwestia tylko taka jak przebiegaja pasy jak
nie sa wyznaczone. Czy nalezy domniemywac ze konczy sie lewy pas i
trzeba ustapic czy prawy. Geograficznie to chyb ani ema znaczenia jak
one leza skoro nie sa wyznaczone. Mi sie wydaje, ze to prawy - pomimo,
ze krzywy zachowuje ciaglosc a lewy sie konczy.
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 16.12.14 19:22 klaus
- 16.12.14 19:27 Shrek
- 16.12.14 19:36 Alf/red/
- 16.12.14 20:14 xyz
- 16.12.14 20:34 mk4
- 16.12.14 20:58 Shrek
- 16.12.14 21:39 mk4
- 16.12.14 21:56 Jankol
- 16.12.14 22:17 xyz
- 17.12.14 06:26 Shrek
- 17.12.14 07:09 dddddddd
- 17.12.14 08:51 m
- 17.12.14 10:06 dddddddd
- 17.12.14 10:52 RoMan Mandziejewicz
- 17.12.14 11:20 m
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=