  • 141. Data: 2013-09-09 15:53:50
    Temat: Re: Patrz w lusterka motocykle są ... kamikaze
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-09 15:38, masti pisze:

    > już Ci wykazałem, że pisałeś o tym. A Ty dalej swoje bzdury.

    Dla niegramotnych i nieogarniających tematu.

    To mój pierwszy wpis (2013-09-07 18:40) który został skopiowany z
    komentarzy gdy nie były jeszcze usunięte z pod artykułu o wypadku.
    Pewien Polak w Skandynawii jechał w terenie zabudowanym 140 km/h.
    Zgadnijcie co z nim zrobili?
    Na tydzień wylądował w psychiatryku na obserwacji.
    Niech to będzie najlepszy komentarz do tego jak w PL poruszają się
    motocykliści.

    Czy to tak ciężko ogarnąć czytając wątek od początku?
    Im się nie dziwie, bo wpadli tu zdziwieni jak ten z artykułu, ale ty? Ech...
    --
    Krzysiek

  • 142. Data: 2013-09-09 16:04:09
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-09 15:52, masti pisze:
    > ....]
    Za mało Ctrl+C Ctrl+V Ale blisko.

    --
    Krzysiek

  • 143. Data: 2013-09-09 16:14:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Bartłomiej Kacprzak wrote:

    > Za to można się na nim pięknie wyłożyć również na rowerze. O syfie na
    > ulicy już nie wspomnę.
    > Ale tobie to jak widać nie przeszkadza.

    nie nieprzeszkadza mi olej rozpylony na drodze...

  • 144. Data: 2013-09-09 16:16:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" napisał w wiadomości
    >Ale czekaj, napisał, że wszyscy tam jadą około 100 więc może motocykl
    >również miał tyle samo, co inne pojazdy.
    >To może jednak jechał normalnie a puszkarz go nie zauważył?

    Uszkodzenia sa jakie sa, niestety - trudno mi ocenic czy wskazuja na
    80, 100 czy 150 w chwili zderzenia.

    Na 50 raczej nie...

    J.

  • 145. Data: 2013-09-09 16:19:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Sep 2013 16:04:09 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > Za mało Ctrl+C Ctrl+V Ale blisko.

    Twój strumień rozjechanej świadomości nie daje się ogarnąć prostymi
    metodami

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 146. Data: 2013-09-09 16:22:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz-net" napisał w wiadomości grup
    >Konkretnie to wypadek się zdarzył bo:
    >a) motocyklista jechał za szybko

    A tego to tak wcale nie jestesmy pewni ...

    >b) kierowca samochodu wymusił pierwszeństwo.
    >Reszta to już spekulacje i niepotrzebne bicie piany.

    byc moze jednak kierowca samochodu nie zauwazyl.
    Co wiecej - jesli moto szybko jechal, to mala szansa na tlumaczenie
    "on byl wystarczajaco daleko jak ja ruszylem".

    IMO - cos wiecej tam bylo.
    Moze moto wyprzedzal z prawej, moze kapelusz na lewym blysnal
    swiatlami, moze chcial samochod szybko ruszyc i silnik zgasl ..

    J.

  • 147. Data: 2013-09-09 16:37:16
    Temat: Re: Patrz w lusterka motocykle s? ... kamikaze
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-09 16:22, J.F pisze:
    > A tego to tak wcale nie jestesmy pewni ...

    No skąd, rozleciał się przy 50tce przecinając prawie na pół osobówkę.

  • 148. Data: 2013-09-09 16:39:51
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-09 16:19, masti pisze:

    > Twój strumień rozjechanej świadomości nie daje się ogarnąć prostymi
    > metodami

    Wystarczy czytać od początku że zrozumieniem i kojarzyć fakty.

    --
    Krzysiek

  • 149. Data: 2013-09-09 16:43:58
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-09 14:58, masti pisze:
    > a może dziadek z bocznej powiedział, zę on tu był pierwszy a jakiś
    > pierdopęd niech spada? nastepny ekspierd się znalazł

    Jaki dziadek? Znowu masz zwidy?

  • 150. Data: 2013-09-09 17:01:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości

    >No skąd, rozleciał się przy 50tce przecinając prawie na pół osobówkę.

    Nie - nie jestesmy pewni ze ten wypadek zdarzyl sie bo motocyklista
    jechal za szybko.

    J.