  • Data: 2011-05-11 16:37:54
    Temat: Re: Pekniecie przewodu hamulcowego
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    DJ wrote:
    > Ogladalem ostatnio swoj samochod od spodu i przewody hamulcowe mam
    > skorodowane do wymiany.

    Korozja hmm - a gnojek na stacji kontroli pojazdow musi to sprawdzic?
    U mnie nigdy nie widzialem by sie interesowal wezykami cisnieniowymi, w
    szczegolnosci przy kolach. Tak samo bule 60zl wiecej za LPG i nic dodatkowo
    gosciu nie sprawdza (sorry raz na kilka wizyt sprawdzil czy mam taki sam numer
    butli jak na papierku).

    A sytuacjie taka MIALEM, przetarl sie wezyk z serwa o obudowe filtra powietrza
    lub weze od LPG (nie jestem do konca pewien). Oplot pekl, byl "wyswiechtany" i
    spolerowany wiec ewidentnie o cos ocieral. Prawdopodobnie goscie od LPG przy
    montazu cos zdejmowali i juz nie do konca dobrze zalozyli - nie wiem, nie
    zlapie za reke.

    Peklo jak ostro hamowalem przed czerwonym swiatlem - na szczescie nikt
    przedemna nie stal, przejechalem zanim ruszyly auta z boku... auto hamowalo
    bardzo kiepsko ale hamowalo. Jechalem powoli i z duzym zapasem z przodu i
    dojechalem do mechanika. Akurat mial bratni woz VAG odstawiony przez klienta i
    mi wykrecil z niego ow przewodzik (jemu zaplacilem za nowy - na sprowadzenie
    mial 1 dzien).

    NIE polecam wrazen z takiego wydarzenia. Mgielka/areozol plynu leciala przez
    szczeliny miedzy maska a szyba, w srodku uwalony silnik DOTem 4.

    Wezykow przy kolach nigdy nie sprawdzalem.
    Wg mechanika z duzym stazem to jak wygrac w totka by samo peklo w takim
    miejscu, musialo cos przetrzec no i jak pisalem widac bylo slady takiego
    dzialania.