  • 71. Data: 2013-09-18 14:48:54
    Temat: Re: Pełna wersja materiału TVN o Iskrach
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 18.09.2013 14:35, Krzysztof 45 pisze:

    > Super. Chętnie obejrzę.

    http://youtu.be/9VKkfgGvRAs

    Tu będzie za chwilę, dostałem od tefałenu.

    --
    anacron
    aba/

  • 72. Data: 2013-09-18 16:40:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 18 Sep 2013 07:16:34 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > Jesteś naiwny. Kruk krukowi oka nie wykole. Nie w tym systemie
    > kolesiostwa które wchłonęło to co najgorsze z PRLu.

    a co wchłonęły systemy krajów zachodnich? Bo tam działa dokładnie tak
    samo.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 73. Data: 2013-09-18 17:38:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:38jh39desqf8to4o4msl7lfllakln5dfbm@4ax.
    com...

    > No i? To w końcu Iskra jest nie halo, czy wszysktie radary to zło?

    A masz wątpliwości że to drugie?
    No to widać ten kapelutek jednak uciska.

  • 74. Data: 2013-09-18 18:41:08
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-18 14:48, anacron pisze:

    > http://youtu.be/9VKkfgGvRAs

    Rozporządzenie swoje. GUM swoje, a Sokołowski pieprzy że będzie sadził
    się do producenta iskry LOL.
    A może policja powinna ujawnić treść specyfikacji przetargowej? Bo na
    kilometr śmierdzi wałem.

    --
    Krzysiek

  • 75. Data: 2013-09-18 18:47:50
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-18 16:40, masti pisze:

    > a co wchłonęły systemy krajów zachodnich? Bo tam działa dokładnie tak
    > samo.

    Ty na Czechy spójrz a nie zaglądaj w dupę krajom zachodnim. Do nich to
    za sto lat nawet się nie zbliżymy.

    --
    Krzysiek

  • 76. Data: 2013-09-18 18:57:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-18 18:47, Krzysztof 45 pisze:

    > Ty na Czechy spójrz

    Działa tak samo i skutecznie.

    > a nie zaglądaj w dupę krajom zachodnim. Do nich to
    > za sto lat nawet się nie zbliżymy.

    Zbliżamy się w sposób mierzalny i żadne czary tego nie zmienią.

  • 77. Data: 2013-09-18 20:30:19
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-18 18:57, Artur Maśląg pisze:

    > Zbliżamy się w sposób mierzalny i żadne czary tego nie zmienią.

    Ty coś jarasz? My się cofamy. Czesi się zbliżają i nas odstawili w
    każdej dziedzinie że nawet dymu już nie wąchamy.

    Masz kilka z dziesiątek przykładów mierzalnych i nie ośmiesz się.
    Miłego czytania.

    Za miliony nie wsadzają.
    http://wiadomosci.onet.pl/krakow/wyrok-ws-bylej-ksie
    gowej-zarzadu-infrastruktury-komunalnej-i-transportu
    -w-krakowie/8yp0f

    Komunistyczna bezpieka trzęsie biznesem.
    http://hej-kto-polak.pl/wp/?p=75625

    Polska znów spadła w rankingu wolności gospodarczej
    http://www.pb.pl/3330294,63309,polska-znow-spadla-w-
    rankingu-wolnosci-gospodarczej

    "Nic mnie z Polską nie łączy"
    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/fala-komentarzy-na-te
    mat-polakow-za-granica-nic-mnie-z-polska-nie-laczy/s
    zv9w

    Pod koniec stulecia wg średniego scenariusza ma nas być mniej niż 30
    milionów, a w wariancie pesymistycznym 16 milionów
    http://wpolityce.pl/dzienniki/dziennik-krzysztofa-ry
    binskiego/41985-pod-koniec-stulecia-wg-sredniego-sce
    nariusza-ma-nas-byc-mniej-niz-30-milionow-a-w-warian
    cie-pesymistycznym-16-milionow

    I taki malutki przykład pracy policji.
    "Kradziony rower znalazłem na Allegro. Policja nie mogła"
    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,14602565.
    html

    Destrukcja i demontaż tego kraju i społeczeństwa postępuje w takim
    tempie, że strach myśleć co będzie za 20-30-50 lat.
    Mam nawet wątpliwości czy zajęli by teraz nasze ziemie gdybyśmy komuś
    wypowiedzieli wojnę. Dali by kopa w dupę i pogonili go do granicy.

    Jaraj dalej to świństwo.
    --
    Krzysiek

  • 78. Data: 2013-09-18 20:44:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-18 20:30, Krzysztof 45 pisze:

    > Ty coś jarasz?

    Ja nic, ale Franz ma Camele :>

    > My się cofamy. Czesi się zbliżają i nas odstawili w
    > każdej dziedzinie że nawet dymu już nie wąchamy.

    Najwyraźniej masz niewielki kontakt z rzeczywistością.

  • 79. Data: 2013-09-18 21:01:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 18 Sep 2013 18:47:50 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > Ty na Czechy spójrz a nie zaglądaj w dupę krajom zachodnim. Do nich to
    > za sto lat nawet się nie zbliżymy.

    jak mały Krzyś wyobraża sobie świat. A teraz zejdź na ziemię pomieszkaj
    sobie w róznych krajach to pogadamy.

  • 80. Data: 2013-09-18 21:16:03
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-18 20:44, Artur Maśląg pisze:

    > Najwyraźniej masz niewielki kontakt z rzeczywistością.

    Mało podałem faktów z rzeczywistości? Nie docierają? Rozumiem.
    EOT
    --
    Krzysiek