  • 31. Data: 2009-03-24 15:38:12
    Temat: Re: Pendrive 16GB - prośba o poradę...
    Od: "omega_fan" <o...@n...org>

    "Mrozny Gandi" <m...@w...pl> wrote in message
    news:gq0mgf$fqm$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Witam,
    > zastanawiam się nad kupnem pamieci USB 16GB. Glownym kryterium jest
    > szybkosc transferu. Wybiorę najprawdopodobniej jednego z dwóch poniżej:
    > - OCZ 16GB Rally2 (zapis 15MB/s; odczyt 28MB/s)
    > - Corsair Voyager GT (zapis 21MB/s; odczyt 34MB/s)

    Nie testowalem wersji 16 GB, ale 8 GB Voyagera GT i 8 GB OCZ ATV.
    Oba byly wolniejsze niz Sandisk Cruzer Contour 8 GB.

  • 32. Data: 2009-03-24 18:38:55
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Kamikazee zapodal(a):

    > Są darmowe programy do odzyskiwania danych
    > TestDisk - odzyskiwanie zamaznych partycji
    > PhotoRec - odzyskawanie plików z dysków twardych

    większość tych, które podałeś - jest do odzyskiwania skasowanych plików.
    U mnie była sytuacja, w której pendrive w ogóle nie był widziany przez
    system. Próbowałem wielu programów, najlepsze wyniki dał ten co kupiłem
    (za darmo można sprawdzić co odzyska, by uzyskać fizyczne pliki trzeba
    kupić). Wydatek 20EUR na ten program nie uważam za stracone pieniądze.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 33. Data: 2009-03-24 19:00:50
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Zbylut pisze:
> [...]
    > (za darmo można sprawdzić co odzyska, by uzyskać fizyczne pliki trzeba
    > kupić). Wydatek 20EUR na ten program nie uważam za stracone pieniądze.

    Jak się nazywa ten program?

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 34. Data: 2009-03-28 01:11:40
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Kamikazee zapodal(a):

    > Jak się nazywa ten program?

    z tego co pamiętam - Advanced Recovery. Ale nic nie dam sobie uciąć za to,
    bo nie mam dostępu do kompa na którym to zainstalowałem.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 35. Data: 2009-04-12 17:51:37
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 21.03.2009 13:42, Zbylut pisze:
    > przy okazji odradzam PQI. Mam takiego leży już nieużywany - mega wolny
    > (producent deklarował 15MB/s, nigdy powyżej 200kB/s nie wyszedłem). Do

    Albo pen-drive był uszkodzony, albo podłączony do źle
    podłączonego portu USB.

    > tego po pewnym czasie znikły wszystkie dane, a później regularnie
    > zmieniał nazwy plików i kaszanił. [...]

    Typowe objawy przedniego wyjścia USB obudowy podłączonego do
    płyty głównej marnym kabelkiem.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 36. Data: 2009-04-12 19:35:27
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Radosław Sokół napisal(a):

    > Albo pen-drive był uszkodzony, albo podłączony do źle
    > podłączonego portu USB.

    stawiam na to pierwsze. Jednak rozpoznawanie tematu w google wykazało,
    że nie tylko ja mam problem żółwiego tempa.

    > Typowe objawy przedniego wyjścia USB obudowy podłączonego do
    > płyty głównej marnym kabelkiem.

    raczej to nie to był powód, bo podłączałem go do USB w laptopie (a także
    do innych laptopów - wszędzie to samo). Kingston w tym samym porcie
    działa wyśmienicie.

    --
    pozdrawiam, Zbylut