  • 151. Data: 2016-07-01 00:01:08
    Temat: Re: Perfect - Ale w koło jest wesoło... Skąd takie słowa?
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...

    HF5BS pisze:

    >We Wrocławiu tłumaczono się tym, że poniemieckich map hydrologicznych
    >nie mieli, a specjaliści z centralnej Polski budowali jak umieli.
    >Tu koncepcja ochrony i zalewania znana była od wieków, mieliśmy to
    >tak zaprojektowane, jak chcieliśmy. No dobra, niech będzie, że Sasów
    >też trzeba uznać za ukrytą opcję niemiecką.

    Wypraszam sobie, ukryta opcja niemiecka to Górny Śląsk.

  • 152. Data: 2016-07-01 09:41:47
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-07-01 00:01, Ghost wrote:

    (ciap)

    > Wypraszam sobie, ukryta opcja niemiecka to Górny Śląsk.

    Po co zaraz opcja saska czy niemiecka,
    jest też opcja "rzut beretem pierwszego sekretarza".

    "Rentowna" kopalnia Bogdanka w dołku z kurzawką, przypuszczam że gdyby
    przeliczyć nakłady poniesione na wielokrotne mrożenie i drążenie to
    byłaby na ninusie do "niewiadomokiedy".

    Włodek

  • 153. Data: 2016-07-01 12:16:06
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > We Wrocławiu tłumaczono się tym, że poniemieckich map hydrologicznych
    > nie mieli, a specjaliści z centralnej Polski budowali jak umieli.

    No właśnie. Poczatki "syndromu psa architekta"

    > Tu koncepcja ochrony i zalewania znana była od wieków, mieliśmy to
    > tak zaprojektowane, jak chcieliśmy. No dobra, niech będzie, że Sasów
    > też trzeba uznać za ukrytą opcję niemiecką.

    Po prostu, tak myślę, że komuś się pomyśleć nie chciało, do tego nie
    potrzeba map. Wystarczy odrobina wiedzy i inteligencji, żeby nie tylko
    porysować sobie na papierze ładne domki, ale też pomyśleć długofalowo o
    skutkach swoich poczynań. Jeśli teren leży wyniesiony nad powierzchnię wody
    o bezsensownie małą wartość, to chyba tylko głupiec, albo nieznający się na
    rzeczy (no, sprzątaczkę, czy polonistę, bądź piosenkarza zrozumiem, bo to
    nie jego specjalność) zlekceważy taki sygnał. I albo będzie stamtąd
    spieprzać, albo zabezpieczy teren tak, aby wylew rzeki nie zrobił szkody.
    Nie będę specjalistów pouczać JTZ, od tego oni mają głowy. I tak, jak nie
    myli się tylko ten, co nic nie robi, tak głupcem jest ten, kto w błędzie
    trwa.
    Może kiedyś, właśnie dlatego, ze nie mieli tych wszystkich instrumentów,
    które mamy współcześnie, MUSIELI wytężyć umysły, by przewidzieć pewne
    sprawy, bo koszt zlekceważenia tego byłby za duży.
    A dziś, czy to byle program napisać, byle domek na terenach zalewowych
    pobudować... Spłynie? Zbudujemy jeszcze raz :P
    "... Nową przypowieść Polak sobie kupi, że i przed szkodą, i po szkodzie
    głupi", Jan Kochanowski, "Pieśń o spustoszeniu Podola". Już 500 lat temu
    zauważono, że głupców mamy na pęczki.

    --
    Koroną starców jest ich siwizna (PD)Biblia

  • 154. Data: 2016-07-01 12:18:40
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Wypraszam sobie, ukryta opcja niemiecka to Górny Śląsk.

    Tu nawet nie o to chodzi, czy Niemcy, Ruscy, czy Kosmici, czy dotyczy
    powodzi, budownictwa, czy czegokolwiek. Chodzi o używanie tego, co mamy pod
    kopułą i nazywa się komputerem białkowym. Powszechnie się mówi, że organ
    nieużywany zanika. Sadząc po naszych rządzących, w większości dawno się to
    już stało.

    --
    Koroną starców jest ich siwizna (PD)Biblia

  • 155. Data: 2016-07-01 12:21:01
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:57761eba$0$642$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    >
    > "Rentowna" kopalnia Bogdanka w dołku z kurzawką, przypuszczam że gdyby
    > przeliczyć nakłady poniesione na wielokrotne mrożenie i drążenie to byłaby

    Ergo - eciepecie poszło do prywatnej rąsi, pod stołem? Tylko z taką uwagą
    klei mi się to w sensowną całość...
    (A i przypomniałeś mi, jak robili tunel metra pod Wisłą...)
    Nie, nie ten wąchocki - Wzdłuż Wisły :P

    --
    Koroną starców jest ich siwizna (PD)Biblia

  • 156. Data: 2016-07-01 12:36:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >mamy pod kopułą i nazywa się komputerem białkowym. Powszechnie się
    >mówi, że organ nieużywany zanika. Sadząc po naszych rządzących, w

    Oj tam, teorii ewolucji nie znasz ?
    Jesli narod nie wybiera rzadzacych po rozumie, tylko po innych
    kryteriach, to im rosna te organy, dzieki ktorym sa wybrani :-)

    J.

  • 157. Data: 2016-07-01 14:11:31
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    >
    > Oj tam, teorii ewolucji nie znasz ?
    > Jesli narod nie wybiera rzadzacych po rozumie, tylko po innych kryteriach,
    > to im rosna te organy, dzieki ktorym sa wybrani :-)

    Co prawda, to prawda :)
    Przykładów w życiu aż nadto :P

    --
    Koroną starców jest ich siwizna (PD)Biblia

  • 158. Data: 2016-07-02 01:33:04
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 29 Jun 2016 13:17:13 +0200 "HF5BS" <h...@j...pl> napisał:

    >Chyba jeszcze do Amstrada się robiło

    Nie. Miał AY od razu i to od pierwszej wersji (CPC-464). Mam więc wiem
    :-)

  • 159. Data: 2016-07-02 10:13:09
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "__Maciek" <i...@c...org> napisał w wiadomości

    > Nie. Miał AY od razu i to od pierwszej wersji (CPC-464). Mam więc wiem
    > :-)

    Rozumiem... Ale chodzi mi, że robiło się coś do jakiegoś kompa, który już
    miał w sobie jakiegoś grajka lepszego, niż bzyczek Spektrusia, bardziej dla
    uzupełnienia, niż zrealizowania "od podstaw" możliwości muzycznych. I
    zastanawiam się, że jeśli nie, to z czym mi się pomieliło.

    --
    Koroną starców jest ich siwizna (PD)Biblia

  • 160. Data: 2016-07-02 11:55:41
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-07-02 10:13, HF5BS wrote:
    (ciap)

> [...]
    > bardziej dla uzupełnienia, niż zrealizowania "od podstaw" możliwości
    > muzycznych. I zastanawiam się, że jeśli nie, to z czym mi się pomieliło.

    No stereo zamiast mono (drugi układ sie dodawało), ale jest za gorąco,
    moze później coś konkretniej ogarnę :-)

    Włodek