  • Data: 2018-07-05 12:53:04
    Temat: Re: Phreaking, urmety, darmofon, KF, bekacz itd ;)
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    I jeszcze jedno, z działki historycznej.

    Na początku kariery elektronika miałem taką ambicję, żeby zrobić prosty
    nadajnik FM - taki, żeby można słuchać w zwykłym radio.
    Udało mi się to w końcu jakoś tak w stanie wojennym :)

    Żeby toto sprawdzić, kolega wziął radio i łaził po osiedlu a ja do
    mikrofonu wygadywałem jakieś głupoty w rodzaju "solidarność planuje
    wysadzenie posterunku Milicji".

    Tak się bawiliśmy z godzinkę, dwie przekonani, że nikt tego nie słucha -
    częstotliwość była gdzieś pomiędzy stacjami na FM.

    Jakie było nasze zaskoczenie, gdy z okna zauważyłem milicyjne autko z
    anteną na dachu krążące po osiedlu. Drugie widział kolega w innym miejscu.

    Na szczęście nie zdążyli namierzyć chyba, bo nie przyszli :)