  • Data: 2016-02-04 21:57:02
    Temat: Re: Pierwszy samochód do 7 tys - beznyna
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No dobra - nie zasłaniaj się mamą, tylko powiedz ile twój ma;)
    12lat 4 roku umnie, zero napraw. ale moje auto niema dwumasy, fapa, gazu...

    > Zdefiniuj kosztowne.
    dobre pytanie. bez szczegółów powiem tak: 4 tyś za kompletną naprawę
    silnika to drogo, ale zakładam ze mam ten dość istotny podzespół na 100
    tyś z głowy. natomiast 2 tyś za koło dwumasowe - to bardzo bardzo
    kosztowna naprawa. Bo kupę kasy muszę dać za część która mogłaby nie
    istnieć, a auto dalej będzie tak samo jeździć.

    > No właśnie;) No i mało chodliwe oznacza, że wcale nie musi być tanie w
    > naprawach. Z tego względu zastanawiałm się wtedy nad Astrą - pełno tego
    > było, każdy mechanik wiedział gdzie młotkiem walnąć. Z perspektywy czasu
    > chyba dobrze wybrałem. Accordów widać sporo Astr jakby mniej. Wtedy było
    > na odwrót;)
    >
    > Shrek

    a czy ta astra ma dpf? Czy turbo w accordzie ma zmienną geometrię? Setka
    parametrów wpływa na to czy auto będzie skarbonką czy dupowozem
    ToMasz