  • Data: 2016-02-05 09:51:22
    Temat: Re: Pierwszy samochód do 7 tys - beznyna
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 5 Feb 2016 09:07:23 +0100, adamos1 napisał(a):

    > hmm a moze jeszcze golfa 4 1.6 sr ??
    >
    > megane golf fokus .... co jeszcze
    >
    > z tych trzech co byscie wybrali - najmniej awaryjne i malo palace

    Ja wybrałbym meganę. Za te same pieniądze będzie znacznie młodsza od golfa
    i focusa. Mniejsze też są szanse na trafienie padaki po miłośniku upalania
    pod dyskoteką. Z tego co kojarzę, to problematyczne bywały tylko cewki
    zapłonowe i tylna belka. Szwagier ma meganę i passata: passat jest kilka
    lat młodszy, ale megana duuużo tańsza w naprawach i passat używany jest
    tylko w niedzielę, a do katowania na co dzień służy meganka.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek