  • Data: 2016-02-06 17:04:41
    Temat: Re: Pierwszy samochód do 7 tys - beznyna
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-06 o 16:37, Shrek pisze:

    > Tylko pamiętaj, że jak już raz miałeś takie szczęście z zakupem
    > używanego samochodu to nie jest to regułą. Żebyś nie zamienił na
    > bardziej awaryjny;)

    Będę strzelał w nowsze i w marki niemieckie i japońce,
    więc powinienem przejeździć kilka lat bez niespodzianek.
    Albo może nowy?

    > Czyli jednak wymieniasz? No widzisz, ja do tego podchodzę tak, że jak w
    > nastoletnim wózku coś zacznie cieć, to normalnie - trzeba wymienić
    > uszczelkę/simering i po sprawie. Jak sam nie potrafisz to trzeba oddać
    > do warsztatu i już. Nie traktuje tego jako awarii a normalnie zużycie.

    Wymieniam tylko to co się eksploatacyjnie zużywa.
    Olej, płyny, ogumienie, jakiś pasek jak jest w rozpisce po iluś
    tysiącach do wymiany.
    Ale jak zaczyna coś ciec, bo coś się rozszczelnia, to już jest starość a
    nie zużycie. :-)

    > No to jak cieknie uszczelniacz, to to awaria, uszkodzenie czy zużycie?
    >
    > Bo od tego zaczęliśmy:P

    To jest awaria.
    Normalnie to się leje paliwo, oleje, płyn do spryskiwaczy,
    wymienia klocki, pasek czy olej w skrzyni co kilkadziesiąt tysięcy.
    Ale nie ma żadnych wycieków czy "check coś tam".
    Jeśli zaczyna coś przeciekać, nie działa, to za chwilę zaczną seriami
    nawalać też inne mechanizmy, których żywotnośc była oblioczona na
    odpowiedni przebieg czy na ileś tam lat.