  • Data: 2016-02-06 16:37:23
    Temat: Re: Pierwszy samochód do 7 tys - beznyna
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.02.2016 16:14, cef wrote:

    > Niepotrzebnie się wyzłośliwiasz.
    > Samochód kupili Niemcy u siebie, przez salon,
    > który prowadzi sąsiad szefa. Bo takie auta nie trafiają
    > ot tak na rynek.

    I na tym w zasadzie możnaby zakończyć dyskusję. "takie auta nie trafiają
    na rynek ot tak". A my rozmawiając o "awaryjności" poszczególnych marek
    raczej mamy na myśli statystykę a nie wyjątki.

    > Do pewnego momentu na pewno będzie bezawaryjny.
    > Jak się skończy bezawaryjność, to się rozejrzę za innym, nowszym,
    > bo jak już pisałem nie mam czasu na naprawianie ani na niespodzianki w
    > trasie.

    Tylko pamiętaj, że jak już raz miałeś takie szczęście z zakupem
    używanego samochodu to nie jest to regułą. Żebyś nie zamienił na
    bardziej awaryjny;)

    > W zasadzie wymieniam wszystko kiedy trzeba a z rzeczy o których
    > sam decyduję jak np akumulator czy opony nie czekam na ostatnią chwilę.

    Czyli jednak wymieniasz? No widzisz, ja do tego podchodzę tak, że jak w
    nastoletnim wózku coś zacznie cieć, to normalnie - trzeba wymienić
    uszczelkę/simering i po sprawie. Jak sam nie potrafisz to trzeba oddać
    do warsztatu i już. Nie traktuje tego jako awarii a normalnie zużycie.

    > Na tych gumach, które wyrzucam pojeździłbyś jeszcze dwa sezony.
    > Ale nie rozmawiamy o normalnym eksploatacyjnym zużyciu,
    > tylko o uszkodzeniach, awariach innych.

    No to jak cieknie uszczelniacz, to to awaria, uszkodzenie czy zużycie?

    Bo od tego zaczęliśmy:P

    Shrek.