-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
efonica.de!telefonica.de!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!newsreader4.netco
logne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer
02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
Reply-To: m...@p...onet.pl
Subject: Re: Pieszy ma pierwszeństwo przed pasami?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5d2353bf$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5d23ccb9$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
<5d2418d0$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
<1ieaafa5749cj$.4d6vvsr2xdyk$.dlg@40tude.net>
<5d24d84e$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<5d250c87$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5d259716$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5d26451e$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5d26ecfc$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
Organization: A.P.Z.
Date: Fri, 12 Jul 2019 16:40:06 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.7.2
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: AVG (VPS 190712-0, 12.07.2019), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 49
Message-ID: <5d289be9$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 178.37.142.227
X-Trace: 1562942442 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17344 178.37.142.227:61510
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4015
X-Received-Body-CRC: 1793485806
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2659945
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-07-11 o 14:00, Budzik pisze:
[...]
> Sugerujesz ze w tym przypadku powodem była predkosc i gdyby nie ona, to
> pieszy spokojnie przeszedłby na czerwonym nie przeszkadzajac nikomu?
Źle to interpretujesz.Sąd wyraźnie określił że przyczyną potrącenia
(zaznaczam POTRĄCENIA PIESZEGO) była prędkość. Przy takich warunkach
pogodowych i przy takiej prędkości uniknięcie kolizji jest praktycznie
niemożliwe a nie zastosowanie się d D-6 kierowcy (w ogóle, znaczy ZERO)
zastosowania to już jak w lotto, KUMULACJA braku przestrzegania przepisów.
>> Ja piszę o kierowcach a Ty nie załapałeś, że nawet jak zachowasz
>> szczególną ostrożność i ktoś się zatrzyma na prawym pasie (zgodnie z
>> przepisami), to wyłazisz do 1/3 przejścia i patrzysz czy na lewym
>> pasie jest pusto...bo obawiasz się debila i...niby pusto a tu
>> myk-myk wyskakuje debil ze stówą na liczniku i jak? Twoja ostrożność
>> pomogła?
>
> Zachowuje tyle ostroznosci ile moge.
> Nie tłumacze debili jadacych 100 na godzine, wyskakujacych przed
> przejsciem zza innych pojazdów tylko rozmawiam o sytuacji w ktorej bogu
> ducha winny kierowca dostał wyrok bo pieszy był debilem.
Hmm, luknij tutaj:
https://jbzdy.co/obr/1051365/prawko-z-czipsow
I zobacz jak to najczęściej wygląda. Piesi nie mają szans, nawet jeśli
uważają bo kierowca w każdej chwili może odbić kierownicą (przestraszy
się) i wypadek gotowy. Zdejmij mu tylko nogę z gazu i zaraz się robi
bezpieczniej :) Może i komuś przyjebie ale trudniej mu będzie zabić :)
>> Bo jak przemek pisze, istotą sprawy jest prędkość pojazdów przed
>> przejściem a nie prędkość pieszego...no chyba że pieszy ma wyjątkową
>> umiejętność spierdalania w nanosekundzie :)
>>
> W omawianym przypadku nie moge sie zgodzic. Problemem nie była predkosc.
> Była nim głupota pieszego.
Ja uważam że pieszy zawsze jest głupi, bez wyjątków i z tym założeniem
jeżdżę. Polecam jbco :)
--
LordBluzg(R)
<<<Pasek Grozy TVPiS>>>
WCALE NIE JEST DROŻEJ NIŻ KIEDYŚ
Następne wpisy z tego wątku
- 12.07.19 16:44 LordBluzg(R)
- 12.07.19 19:00 Budzik
- 12.07.19 21:00 Shrek
- 12.07.19 21:14 LordBluzg(R)
- 13.07.19 01:18 Zenek Kapelinder
- 13.07.19 07:48 Shrek
- 13.07.19 12:03 J.F.
- 13.07.19 12:11 Zenek Kapelinder
- 13.07.19 13:36 Shrek
- 13.07.19 13:40 J.F.
- 13.07.19 13:53 TomN
- 13.07.19 13:56 TomN
- 13.07.19 13:56 RoMan Mandziejewicz
- 13.07.19 14:21 LordBluzg(R)
- 13.07.19 14:57 LordBluzg(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=